E eucalyptus Forelsket i forumet 9 Jan 2011 #1 kom med forslag, har ikke peil hva jeg skal kjøpe, han fikk jo en go del leker til jul da, måtte pakke bort 3 esker med leker [8|]
kom med forslag, har ikke peil hva jeg skal kjøpe, han fikk jo en go del leker til jul da, måtte pakke bort 3 esker med leker [8|]
E entil? Forumet er livet 9 Jan 2011 #2 ORIGINAL: eucalyptus kom med forslag, har ikke peil hva jeg skal kjøpe, han fikk jo en go del leker til jul da, måtte pakke bort 3 esker med leker [8|] 3-hjulsykkel akebrett sparkesykkel med 3 hjul hva med noe klær han trenger til vår/sommer.. aktivitetsleker som: modellkitt tegnebøker/farger noe fin pynt til rommet
ORIGINAL: eucalyptus kom med forslag, har ikke peil hva jeg skal kjøpe, han fikk jo en go del leker til jul da, måtte pakke bort 3 esker med leker [8|] 3-hjulsykkel akebrett sparkesykkel med 3 hjul hva med noe klær han trenger til vår/sommer.. aktivitetsleker som: modellkitt tegnebøker/farger noe fin pynt til rommet
E eucalyptus Forelsket i forumet 9 Jan 2011 #3 ORIGINAL: 1100 ORIGINAL: eucalyptus kom med forslag, har ikke peil hva jeg skal kjøpe, han fikk jo en go del leker til jul da, måtte pakke bort 3 esker med leker [8|] 3-hjulsykkel akebrett sparkesykkel med 3 hjul hva med noe klær han trenger til vår/sommer.. aktivitetsleker som: modellkitt tegnebøker/farger noe fin pynt til rommet takk for tips! hmm.. nårtid kan de begynne å perle med sånne store perler? [:)]
ORIGINAL: 1100 ORIGINAL: eucalyptus kom med forslag, har ikke peil hva jeg skal kjøpe, han fikk jo en go del leker til jul da, måtte pakke bort 3 esker med leker [8|] 3-hjulsykkel akebrett sparkesykkel med 3 hjul hva med noe klær han trenger til vår/sommer.. aktivitetsleker som: modellkitt tegnebøker/farger noe fin pynt til rommet takk for tips! hmm.. nårtid kan de begynne å perle med sånne store perler? [:)]