Bursdagsgave *barnehage*

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
Snuppa er invitert i bursdag til ei i barnehagen. Jeg kjenner ikke jenta spes godt, og tenkte derfor å holde meg til 'normen' i bhg om en pris på ca 50-100 Hva syns dere da om denne?!?

*link til blogginnlegg*

Ingen som vil si no?!? Ser at mange har tittet... Er det da fordi dere da ikke syns det var en allright gave til deres barn om de fikk den???Jeg spør fordi det er greit å vite før den blir gitt bort, evnt også til senere bursdager...

Jeg aner ikke hva slags pris som er vanlig å legge seg på, men gaven var utrolig fin iallefall. Jeg vet at jenta mi hadde satt utrolig pris på den, og det er ekstra morsomt med noe ordentlig og hjemmelaget![:)]

(Ble værende en stund på bliggen din, så det ble ikke svar før nå[;)] Utrolig flink og kreativ du er!!)

til oss er alt vanlig fra 50-100. jeg kjøper aldri over 100kr!!

ungene vet ikke hva ting koster uansett. kjøpe noe de liker/bli glad for[:)]

Jeg aner ikke hva slags pris som er vanlig å legge seg på men vet at jenta mi hadde iallefall blitt utrolig gald for en sånn gave!! Morro å ha noe som er så ordentlig og hjemmelaget også[:D] Knallfin!

(ble værende en stund på bloggen din fordi den var så fin, derfor sent svar[;)]Utrolig flink og kreativ er du!!)

Hadde også holdt med rundt den summen[:)]

kjempefin gave[:)]

Den var kjempefin!! Kan ikke skjønne annet enn at den blir godt mottatt[:)]
Masse annet fint på bloggen din også forresten...måtte ta en titt[;)]

Okei. [:)] Takk for tilbakemeldingene. Da tror jeg at jeg går for denne, jeg da. Er jo bursdag nå idag.

Og rara og tesemor: Takk skal dere ha. Så hyggelig at dere syns det.

ORIGINAL: MaRtE:)

kjempefin gave[:)]

ORIGINAL: Curl

synes den var kjempefin jeg. Jeg hadde blitt glad hadde mitt barn fått en slik!

enig, kansje ikke storebror da men kommende lillesøster[:)]

Syntes det var en kjempe fin gave jeg..
Så flink du er[:)]

Takk for tilbakemeldingene. Det virker da som en 'trygg' gave...

ORIGINAL: gullungene

Den var kjempe fin :) den blir nok veldig poppis :) Amalie på 3 elsker hello kitty og vesker [:D]

Supert! [:D]

ORIGINAL: tesemor

Den var kjempefin!! Kan ikke skjønne annet enn at den blir godt mottatt[:)]
Masse annet fint på bloggen din også forresten...måtte ta en titt[;)]

Småen her hadde i hvertfall blitt glad, den var veldig fin[:)]

Kjempefin, med unntak av Hello Kitty. Kan ikke utstå det. [:'(]

Kikke litt på bloggen din og må si at du er utrolig kreativ og kjempeflink til å sy! *imponert*

Back
Topp