Bursdagsfeiring

linko

Forumet er livet
Hvor mange blir dere på barnets 1 års feiring?

1besøk: BF, BF's far og bestefar. Kansje BF's eldste sønn. Fosterforeldrene til BF. (han vil ikke ha moren eller mormoren der) ca 5stk
2Besøk: Min familie: Mamma, pappa, 3 søstre, 2onkler, 1 tante, 1fetter 1 niese, mormor og morfar ca 12 stk
3Besøk: Venner og barn: Kjæresten og jentene hans, fadderen til tobias og kjæresten, 5veninner+barn  ca 15stk

Vi har ingen familie her vi bor (svigers bor t kjøring unna og mine bor 10 t kjøring unna), så her blir d ganske rolig. Invitere kanskje venner med barn når j tenker etter. Han fyller på en lørdag om j ikke tar helt feil, så ber nok venner med barn den dagen.

Lørdag/Søndag: Nærmeste familie 30 stk, da er det 10 barn og.

Besøk 2. 4 småtroll og 4 mødre. (barselgruppa)

Har liten familie, og ønsker kun de nærmeste til feiring (vil mangle en viktig person der, så derfor inviterer vi ikke rubel og bit av slekt).

Så her blir det Olivers bestefar, goffa, gommo, tante, onkel Thor, Tante Heidi og June. Kanskje blir min tante invitert.
En eller annen dag etter så inviterer jeg venninna mi og mannen hennes, de er som tante og onkel til Oliver.

Vi har hatt besøk da [;)]

I familiebesøk var vi 10 voksne og 2 barn,
og i barnebesøket var vi 15 voksne og 15 barn. (nevøen min var i begge)

Neste år blir det ikke så stort barnebesøk [;)]

Besøk 1: en oldemor, besteforeldre 2 stk, fille tante og fille onkel, 1 onkel, 1 tante, min kusine med samboer. og oss 4 i familien[:)] Familien til samboer bor i bergen så de kommer ikke.

Besøk 2: 4 mammaer med hver sin liten gutt/jente[:)]

Så mange som kommer til dere. Her blir vi nok max 12-13 stk. Skulle jeg også bedt bf sin side hadde vi blitt 19 stk. Men tror helt ærlig jeg ikke ber de. Har ikke plass og må da låne stoler for å få plass til alle. Orker ikke styre med det når vi ikke lenger er sammen

ORIGINAL: linko

Så mange som kommer til dere. Her blir vi nok max 12-13 stk. Skulle jeg også bedt bf sin side hadde vi blitt 19 stk. Men tror helt ærlig jeg ikke ber de. Har ikke plass og må da låne stoler for å få plass til alle. Orker ikke styre med det når vi ikke lenger er sammen

Bf kan jo ordne noe med sin familie der han bor, så kommer du og Emma dit.

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: linko

Bf kan jo ordne noe med sin familie der han bor, så kommer du og Emma dit.

Ja han kan gjøre det. Men har tenkt å be han da, er jo noe spesielt over den første bursdagen[:)]

ORIGINAL: Scorp80

Her blir det på lista:
Emma
Emil
meg
mamma
pappa
mormor
Tanta mi(som er fadder)
onkelen min
og di 2 guttene til Tanta og onkelen min (14 og 17år)

jeg ber ingen fra bf sin side siden vi ikke har kontakt med di..

Så blir det nok barnebursdag der vi kommer til å be 4-5 venninner av meg med barn på samme alder som Emma [:)] og på den lista vil Linko og Emma stå også siden vi har god kontakt med di [;)]

Ååååå gleder oss allerede[:D]

Her blir det en feiring:
Min familie - mamma, pappa og en søster (hun andre studerer i Trondheim og har ikke muligheten til å komme nedover)
Mannens familie - 3 søstre, 2 svogere, 6 nieser og nevøer i alderen 7-18 år.[:)]

Har ikke planlagt noe barnebursdag i år..

Back
Topp