Bursdagsfeiring-dilemma

Maisen

Elsker forumet
jentene i juni13
For meg er 1 årsdagen en stor dag og det fortjener en stor feiring. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli mamma og dette først år fortjener en feiring.
Men jeg vil at joakim skal få en familie bursdag, en dag feiret med hele familien. Og det vil faren og, så vi vil feire dagen sammen. Problemet er at det er mange som ikke vil feire med hele familien. Jeg har fått høre fra min mor at flere fra min familie ikke komme hvis faren sin side kommer.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor voksne mennesker skal lage problemer fordi vi vil feire dagen sammen. Jeg kunne forstått det hvis det hadde krangling og fiendskap, men det er det jo ikke.

Hva ville dere gjort? Droppet hele feiringen eller trosset familien og hatt den feiringen vi ønsker?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Jeg ville hatt to selskaper, ett hos deg og ett hos faren. Det er ofte enklest med tanke på familiemedlemmene. Dessuten så blir det slik i framtiden uansett. Det blir like fin feiring for det om, det er jeg sikker på :) håper dere finner utav det :)

Kjedelig å arrangere felles selskap viss mange ikke kommer da :( Tenker kanskje det ville vært mer naturlig om dere hadde selskap hver for dere, nå som dere ikke er sammen lenger.

Er du og faren enige om å ha det sammen så ville jeg holdt det sammen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er enig med Momsa!:) om dere vil feire gutten dere sammwn så er dette deres valg, jeg forstår ikke at noen setter seg på bak bena angående det!

Skjønner ikke hvorfor voksne folk skal være så vanskelig. Det er DERES valg. Og dagen til SØNNEN deres. Da kan de være der for han ! Er min mening ;) må jo det den dagen han skal konfirmeres også ( baaare noen år til :D) og om han skal gifte seg ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Enig med de andre her, vil dere feire sammen. Feir sammen. :-) Det er deres dag.

Hvis du og faren er enige, så syns jeg dere skal feire den sammen. Hva andre mener om det, skal ikke gå utover deres valg. Er bare å be til bursdag, så får dem som vil komme, komme. Og kommer dem ikke så synd for dem. Er gutten deres som skal feires, ikke dem. Også ville jeg ha sagt det til dem hvor dårlig gjort det er av dem. Syns det er veldig egoistisk av dem.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tusen Takk damer. Godt å vite at noen ser det på samme måte som oss. Begynte å føle at jeg var helt idiot fordi jeg ville feire med hele familien.

Tenkte å si klart ifra om hva jeg synes om at de ikke kan overse det at vi ikke er sammen lengre for en dag for å feire joakim. Men vet ikke helt hvordan jeg skal si det enda...

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Finnes vel ikke noe pen måte å si det på? Du sier jo bare det du føler ikke sant. Må jo tåle å få høre dine meninger å.

Finnes vel ikke noe pen måte å si det på? Du sier jo bare det du føler ikke sant. Må jo tåle å få høre dine meninger å.

Ja du har jo rett i det då. Finnes ingen pen måte.. Får vel bare hoppe i det i det og si det

Feir sammen for Joakim sin del, ikke hør på andre ;)

Drit i hva de andre sier, dagen handler ikke om de, men om joakim! Det burde da de voksne klare og skjønne. Joakim har en mamma og en pappa, selv om de ikke er sammen mer. Feire samme og kos dere, kommer de ikke så er det de som går glipp av noe.
Si nøyaktig hva du mener om det og, ikke stikk det under en stol.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Hvis du og faren er enige, så syns jeg dere skal feire den sammen. Hva andre mener om det, skal ikke gå utover deres valg. Er bare å be til bursdag, så får dem som vil komme, komme. Og kommer dem ikke så synd for dem. Er gutten deres som skal feires, ikke dem. Også ville jeg ha sagt det til dem hvor dårlig gjort det er av dem. Syns det er veldig egoistisk av dem.

Helt enig!

Back
Topp