Bursdags-tema?

Madoc

Gift med forumet
Hva ble / blir tema for 2-årsdagen? Her i huset blir det nemo, for vi bor utenlands og det er ikke så mye sånt å få tak i...

Jeg skal ikke ha noe tema for 2 års dagen. Blir kun familie i år. Kanskje barn neste år

Har egentlig ikke noe tema, men jeg har kjøpt duk, servietter og plastkrus med bilde av den ene katten i aristokattene - ganske enkelt fordi det var det eller askepott jeg kunne velge i...

Vi har ikke tenkt å ha no tema i år, men kanskje neste år, vi får se.

Vi hadde ikke noe tema i år.. Brukte masse ballonger og ting med ole brum da..
Kanskje neste år

Vi hadde ikke tema for selskapet. Tenkte ikke tanken og kommer nok ikke til å gjøre det for noen år fremover heller.

Har kjøpt inn tallarker og slik i cars i år siden det er det som gjell . Men ikke noe mer tema utover det.

Her ble det Cars som ble tema[:)]
Hadde duk, kopper, fløyter, servietter og fat med Cars motiver[:)]

Her blir det ikke noe tema. Jeg er vel egentlig ikke så fan av sånt for selv om det er spesielt og stilig så er det jo for å få oss til å kjøpe enda mer (vi ikke trenger). Jeg synes jo selvsagt det er greit med servietter, prinsessekroner og ballonger og sånn, men jeg kommer nok aldri til å ta den helt ut og lage tema-bursdag. Jeg liker ikke tanken på at det skal gå prestisje i å arrangere selskap. Det kan jo være like gøy uansett.

Back
Topp