Bursdags gave 4 åring.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Gutten min er invitert i bursdags till en av jenta i bhg. Jenta blir 4 år men eg har ingen aning vad me ska kjøpe eller hur mycket pengar man køper gave før
Trenger tips takk :-)

Perler, tegnesaker, hårpynt, duplo (evnt legofriends), puslespill. Mye Frosteffekter er veldig kjekt også.

Har ikke bhg grense? Vi har i vår fastsatt 50 kr. Er ikke så mye da, men noe får man da. Men ellers hadde jeg ligget på 100 kr.

Her er grensa 50 kr hvis man gir penger, kjøper man gaver så bruker nok mange opp mot 100 siden det er vanskelig å finne ting til bare 50. Skolebarn da.
Men ja. 4 åringer har jeg forstått liker
Frost
Ty-bamsene de har hos bokhandler/lekebutikk (med store glitrende øyne)
Kreative saker - tegnesaker, perler, male, tusje, fargestifter

100 KR pleier vi kjøpe for ca her. Men jeg pleier å hamstre gaver på salg. Støtter alt som er nevnt over som forslag.

Perler, tegnesaker, hårpynt, duplo (evnt legofriends), puslespill. Mye Frosteffekter er veldig kjekt også.

Har ikke bhg grense? Vi har i vår fastsatt 50 kr. Er ikke så mye da, men noe får man da. Men ellers hadde jeg ligget på 100 kr.
Ingen aning, gutten børja i bhg i august og detta er førsta bursdagen han er invitert på, må spør noen i bhg om det,

Back
Topp