bursdager :)

Lilly85

Gift med forumet
i helga skal jentungen i 3 jente bursdager. var nettopp på toys are us hvor de hadde ksmpanje på frost puzlespill. de var de ca 80 for. syntes dere det er lite eller nok å gi? jeg har ikke så mye å ta av nå så tenkte dette måtte være bra. rushet på bursdager starter nå snart bpde familie og barnebursdager..

Det er mer enn nok å gi i gave :-)

Her gir vi for ca 100 kroner når barna skal i vennebursdager. Noen ganger blir det litt dyrere hvis det er noe som passer veldig bra. Andre ganger kan det bli billigere hvis vi finner noe som egner seg på salg. Syns du kan være fornøyd med gavene du har funnet på salg :-)

Syntes det er bra jeg :) som nevnt over her så ligger det på 100 hos oss også.noen ganger blir det litt over å andre ganger litt under :) syntes det hørtes ut som en flott gave :D

det tenker jeg er midt I blinken! Blir nok tre fornøyde bursdagsjenter da☺ her holder vi oss også på rundt 100 kr.

Høres supert ut :D

her er det regel på 50 kr i barnebursdag i barnehagen. Tror også det er det på skolen.
Gir mer til familie så klart.

Høres helt supert ut syns jeg :-) her ligger vi også på rundt en 100lapp :-)

Poden skal i besøk på fredag. To som skal ha sammen. Tenker å kjøpe for 100,- til hver av de :) en grei pris.

Høres helt supert ut!

Synes det holder jeg :)

Det er da helt perfekte gaver! Har en grense på rundt 100 kr i klassen til min gutt (der er det over 20 bursdager i løpet av skoleåret, så...). Så lenge man finner noe på tilbud er det jo enda bedre :).

Syns det hørtes ut som en bra gave :) er jo ikke prisen som er viktig, så lenge man ikke gir bort dritt (mange som gjør det også). Puslespill er jo ålreit og Frozen er jo såååå populært :)

Her har vi ca 50 kr i barnehagen og 50-100 kr i skoleklassen :) Høres ut som fine gaver :)

Back
Topp