Bursdagen min

BIBBI3

Forumet er livet
Tusen mange takk for alle de flotte gratulasjonene jeg fikk i går. [:D]
Ble en veldig fin men hektisk dag, så jeg rakk desverre ikke titte innom BV.

Fikk en diamant-alliansering  av sambo!! Kjempenydelig!! [:)]
Ellers fikk jeg stellekommode av foreldra mine, babydyne fra border'n og smykke fra søster.
Gavekort og penger fra venner og slekt ellers.

Skulle invitert dere alle på kaffe og kaker for kjøleskapet mitt flyter over av kaker! Ble vel litt for mye av det gode..
Jeg har ostekake, Kvæfjordkake, sjokoladekake og bløtkake å by på. Kom den som vil! [8D]

Mmmmm ostekake og mmmmmm sjokoladekake[:D]

Kommer gjerne en tur jeg[:D]

Skullle hatt Røkke som kompis og lånt privatjeten hass og plukka dere opp en etter en.. Men må ta pilot-eksamen først! [8D]

ÅÅÅÅÅ som det fristet!!!!
kommer jeg.....*løpe løpe* *au au au bekkenet mitt*[:D]

så koselig du hadde en fin dag og fikk så mye fint, bare synd du bor så langt unna, hadde gjerne tatt turen og hjulpet deg med å spise opp kakene[;)] og hadde vi fåttt med resten av juni gjengen hadde de blitt borte på et sekund tenker jeg

[:)] Gratulerer så veldig me overstått dag,synd eg kje fikk gratulert deg i går! Kjekt å høre at du hadde en flott dag :-) Den ostekaken fristet veldig,sku tatt en tur å hjelpt deg me den vertfall,men tror det blir litt i det lengste laget å reise no.Ska si du kan kunsten åp friste...hehe...kos deg videre denne søndagen og ha en herlig fri dag i morgen .-)
Klem

ORIGINAL: Irene29

Tusen mange takk for alle de flotte gratulasjonene jeg fikk i går. [:D]
Ble en veldig fin men hektisk dag, så jeg rakk desverre ikke titte innom BV.

Fikk en diamant-alliansering  av sambo!! Kjempenydelig!! [:)]
Ellers fikk jeg stellekommode av foreldra mine, babydyne fra border'n og smykke fra søster.
Gavekort og penger fra venner og slekt ellers.

Skulle invitert dere alle på kaffe og kaker for kjøleskapet mitt flyter over av kaker! Ble vel litt for mye av det gode..
Jeg har ostekake, Kvæfjordkake, sjokoladekake og bløtkake å by på. Kom den som vil! [8D]

Så fin bursdag du har hatt da Irene, også sååå masse gode kaker da gitt!
Fikk allianse diamantring jeg også i fjor i bursdagsgave, og fikk ny diamant i til valentine.
Nydelig ring, Gratulerer!

oi diamant ring..så heldig du er da.å babydyne hehe.[:D]det er mitt neste kjøp ser du.hvilken str har du?[8|]

jeg kommer gjerne til den sjokoladekaka

haha den smileyen ligner akkurat på meg når det ligger en stakkars sjokolade i skapet

ORIGINAL: Lille0My

Grattis med overstått dag...............

signerer denne, jeg! ...bedre seint enn aldri?? håper du hadde en fin dag, og at det ikke er alt for ille å passere de store 3 0! ...kommer etter neste år, jeg[;)]

Back
Topp