Bursdag

Her begynte vi med 4 årsdagen. Alle andre tok da. Så følte vi måtte også. Gøy de bare var 5 jenter da :p

Her startet vi når eldste ble 4!
Men minste blir 4 nå om få uker, og tror vi drøyer det 1 år til, til hun blir 5! Også inviterer vi heller venner med barn utenom familieselskap.

Her begynte vi med 4 årsdagen. Alle andre tok da. Så følte vi måtte også. Gøy de bare var 5 jenter da :p

Hehe ok så da har e en god stund igjen da :P han blir jo bare 3 i år :) men på guttungen sin avdeling er de 22 tilsammen og de er hvertfall 10 gutter hvis ikke fler :P

da hun ble 4 år hadde i barneselskap. i år blir det nok bare invitert de som er i elg gruppa (altså alle som er født i 2010), da blir det overkommelig mange unger. :)

Dette lurer jeg også på. Hun blir tre år i mars, men jeg tror vi begynner tidligst med det neste år. Da vil hun mest sannsynlig be om det selv også.

I vår barnehage begynte alle ved 4 år. Synes det er passe :)

Vi begynte ved 3 år, begynte i ny bhg så syns det var en fin anledning til å bli kjent med barn og voksne. Monster blir tre i år, og vurderer om hun og skal få ha et lite selskap, hun er så veldig misunnelig hver gang storesøsteren skal i bursdag. Jeg syns det er veldig gøy med sånt da, de fleste her begynner ved fire år.

Begynte når han ble 5år, var ingen andre som bedde før heller :-)

Fire her også, men flere hadde i barnehagen da de ble tre. Her fikk vi låne barnehagen, og både barn og foreldre var med :-)

Her har jeg feiret alle bursdager til gutten vår, men både barn- og familiebursdag. Når han ble to inviterte vi de på gruppa hans og de som var året eldre. I år er jeg litt usikker, men tror det blir likt.

Back
Topp