BURSDAG!

dollygirl

Glad i forumet
Kevin fyller 1 år nå til tirsdag den 3 =) vi skal ha selskap den 15 mai pga mye fremover nå, men har noen forslag til hva jeg skal servere?? eller bursdags gaver? =)

Hva slags bursdag er det da? Voksne? Barn? Blanding? :)

Mathias ble ett i dag =) No i dette fine været her i Bergen, grillet vi =)Lett, raskt og godt.. Så hadde vi cupcakes, bløtekake og sjokoladekake til kaffen =)

Vi kjøpte sandkasse m/bilbane også klær..

LYKKE TIL med planleggingen =)

blandet=)

Vi serverer pølse med brød slik at folk blir litt mette. så er det kaker og gele og is:-)

Planen vår er også å servere pølse med brød med masse godt tilbehør.

I tillegg blir det kaker og annet godt å spise :)

Vi skal ha trekantsandwicher, snacks, cupcakes og bursdagskake.

Jeg lurer på om vi skal kjøpe en gyngehest til henne. Ellers ønsker vi puttekasse, byggeklosser evt duplo, lite plaskebasseng, pekebøker og bøtte og spade til henne. Også får hun dokke av bestemor og bestefar.

Jeg gleder meg! :-D

Vi serverte pølser i brød og diverse kaker. Hadde også rosiner og Marie kjeks til de små. 

Ser ut som du har fått mange gode forslag:)  Vi hadde i grunn tenkt å bare ha cupcakes, en sjokoladekake og en egen liten bløtekake til bursdagsbarnet;) Har ikke så stor plass i leiligheten så kommer ikke til å diske opp med middag her.. Vi har tenkt å kjøpe smykke med stjernetegnet hans til bursdagen :) Så kommer vel litt barnehageutstyr i tillegg:) 

Back
Topp