Bursdag presang til mannen

• Trådstarter Trådstarter qua
  • Opprettet Opprettet
Q

qua

Guest
Hei. Jeg er gravid å veldig liten sexlyst. Bursdagen til mannen er snart. Hva kan jeg gi til han? Noen som har sex selvom de egentlig ikke vil? Noen andre gave tips?

Ville droppet sex om du ikke vil :) man merker fort om partneren ikke vil, og da er det jo ikke så stas :)

Hva slags hobbyer har han da? Kanskje ny friluftsbukse eller en radiostyrt bil? (Av typen som bruker bensin eller er litt ekstra kul)
Fiskestang eller "gavekort på guttekvelder" eller noe sånn? Når han kan glede seg over som er hans etter babyen har kommet :)

Ikke at babyen ikke vil være det beste i verden, men vet min samboer setter ufattelig stor pris på å kunne dra på fisketur eller spille paintball en gang i blant uten baby i armene :) og da kanskje ekstra stas med litt nytt utstyr :)

Lysten min er veldig redusert etter fødselen, og jeg har sex når jeg egentlig ikke har lyst. Men hadde det vært opp til meg hadde vi ikke hatt sex, og da hadde jeg neppe fått tilbake noen lyst heller.

Hva med å gi ham en helkveld, god middag, vin/øl som passer til, massasje og en happy ending, så slipper du å ha sex selv.

Syns ikke man skal ha selv om man ikke vil....
God middag hjemme, ut og spise, noe han interesserer seg for...

Jeg overrasket mannen I år med å invitere venner på restaurant, han trodde det bare var meg og han som skulle. Han ble veldig glad for det:)

Back
Topp