Bursdag om noen timer... *lufte tanker*

InLove*

Elsker forumet
Mon tro om babyen min kommer på mamma'n sin bursdag...?[8|]
I morgen fyller jeg året, og i dag har jeg hatt noen harde kynnere[:D] 

Å tidligere fikk jeg et skikkeli ''anfall''... jeg ble utrolig varm å skalv som et løv[8|][:-] Mamma fikk helt sjokk da hun så hvordan jeg skalv[8D] Spiste to skiver, men det hjalp ikke... Så da fant jeg litt godis å tenkte det kanskje var veldig lavt blodsukker eller noe i den retningen... Virket som om det hjalp etter 2-3 minutter[8D] 

Rett etter kom noen harde kynnere... Så jeg håper noe kan skje snart... ER LEEEEEI!!![:D]

HAr termin på tirsdag forresten [;)]

Jeg hadde ønsket at babyen min fikk en "egen" dag jeg da[:)] Så hadde knip igjen så godt jeg kunne jeg[:D] Men ønsker du at det skjer så krysser jeg fingrene for det[:D]

Så tåkelagt som jeg er for tida, så sier ejg det like godt nå jeg; GRATULERER MED DAGEN I MORGEN!
*Sender masse fødestøv i bursdagsgave*

Hehe tusen takk jenter[:D]
Men jeg håper jo egentlig at noe skal skje FØR midnatt, ikke pga meg, men synes litt synd på snuppa mi om hun skal fylle året samme dag som mamma...[8D] Blir nok litt kjedelig når hun blir eldre, hihi[8|][8D]

Men da må jeg jammen få farten opp, å jeg tviiiiler på at noe skjer på noen dager enda-med min flaks[8D]

Back
Topp