Bursdag- og julegave til 5-åring?

FruOfelia

Glad i forumet
August 2018
Eldstemann fyller 5 om noen uker, men er så lite storforlangende når det gjelder leker og sånt at han omtrent ikke kommer opp med et eneste gaveønske...

Vi har vært ganske bevisste på å ikke kjøpe alt for mye leker til han opp igjennom, og det har jo på sett vis funket for han er fornøyd med det han har. Men vi har lyst til å overraske han med noe kult til bursdagen.

Så, hva er gøy for en femåring? Hva er kult for tida?

I fjor fikk han ski, skøyter og rattkjelke til bursdagen og jul... Julekalenderen til han i år er forresten playmobil jeg fant på finn.no.
 
Her elsker 5 åringen minecraft, forskjellige spillkonsoller som PlayStation og Nintendo, transformers, alt som har med verdensrommet å gjøre, paw patrol, bilbaner og små samlefigurer som pokémon og mini bots. Dette er ting som vi voksne også syntes er kult, så vi leker ofte med han!

Litt vanskelig å komme med råd når jeg ikke vet interessene til din 5 åring, men gå for noe dere vil gjøre sammen med han:happy:
 
Eldstemann fyller 5 om noen uker, men er så lite storforlangende når det gjelder leker og sånt at han omtrent ikke kommer opp med et eneste gaveønske...

Vi har vært ganske bevisste på å ikke kjøpe alt for mye leker til han opp igjennom, og det har jo på sett vis funket for han er fornøyd med det han har. Men vi har lyst til å overraske han med noe kult til bursdagen.

Så, hva er gøy for en femåring? Hva er kult for tida?

I fjor fikk han ski, skøyter og rattkjelke til bursdagen og jul... Julekalenderen til han i år er forresten playmobil jeg fant på finn.no.
Jovobrikker, eller som det heter nå, Polydron :)
 
Her er det Lego, Paw Patrol, store maskiner (lastebil, gravemaskin om) og HotWeels som er det store.
også glad i kappla, lekeverktøy og Brio byggesett. Gutt på 5,5 år her :)
 
Mange gode råd her, men det ble faktisk keyboard. Et der tangentene lyser opp og viser hvor man skal spille, med headset (essensielt haha) og mikrofon. :happy:
 
Dinosaurer? Noe byggeklosser av en slag. Lego, andre sorter for å bruke kreativiteten sin
 
Back
Topp