Bursdag, men ingen glede :(

Stor klem til deg ❤️ Unn deg selv noe godt i morgen! Dra og slapp av et sted. Spander en god massasje på deg selv! Ta vare på deg selv ❤️

Husk også at du ikke er alene! Du har lille nurket med deg overalt ❤️❤️

Sniker

Har du fortalt han at du håpet på å bli prioritert? At du ville at dere skulle feire i lag.

Forstår du er trist, klem

Stor klem til deg ❤️ Unn deg selv noe godt i morgen! Dra og slapp av et sted. Spander en god massasje på deg selv! Ta vare på deg selv ❤️

Husk også at du ikke er alene! Du har lille nurket med deg overalt ❤️❤️
Takk ❤️ skulle gjerne gjort det , men etter vi flyttet kommer jeg meg nesten ingen vei da jeg må ta bussen og buss forbindelsene er ikke de beste her :( ja det er jo den største trøsten oppi det hele ❤️ han forsvinner hvertfall ikke ❤️

Uff skjønner at det er sårt for deg :( og fy til mannen! Fotball! Aldri skjønt greia med mannfolk og fotball! Han har nok en fin gave til deg på lur, men skjønner veldig godt at du heller vil feire sammen med han!
Kanskje dere kan avtale å gjøre noe ekstra gøy på lørdag? Dra på kino, og spise ute feks?:)

Uff skjønner at det er sårt for deg :( og fy til mannen! Fotball! Aldri skjønt greia med mannfolk og fotball! Han har nok en fin gave til deg på lur, men skjønner veldig godt at du heller vil feire sammen med han!
Kanskje dere kan avtale å gjøre noe ekstra gøy på lørdag? Dra på kino, og spise ute feks?:)
Nei fotball har jeg aldri skjønt meg på, men får se hva som skjer får håpe han dropper fotballen i morra, og ikke minst at han ikke må jobbe overtid igjen , han har ikke vært hjemme før 8-9 tiden hele denne uken, han slutter egentlig 3-4 :/ men kan jo være han overrasker :)

Har opplevd den samme bursdagen som du beskriver, det er en pyton følelse!! Men kan bare si at det går greit.... Tror en del menn har en ulik tanke om bursdager enn hva noen jenter har. Jeg føler at fordi jeg ordner alt for alle andre hver dag resten av året så bør bursdagen min være en dag der andre stiller opp for meg! Min mann ser ikke på bursdager som en stor dag... Ett år fikk jeg vanter og en lue i gave av sambo...! Kostet sikkert 129kr på h&m, ikke at prisen spiller noen rolle. Men var sikkert kjøpt samme dag og!

Er enig med andre over her. Om ingen andre ordner for deg så ordner du selv. Lag den beste maten du kan tenke deg, sitt i sofaen med den beste kaken du vet om, eller favoritt godis, og yndlingsfilmen f.eks ;-) Bena på bordet! :-)

Hvis det er en trøst er ikke min samboer noe bedre altså.. sier Gratulerer med dagen, gir ett kyss og en gave og thats it :p kake må jeg ihvertfall bake selv :p
Litt spesielt her da, har bursdag på nyttårsaften og kan ikke dra ut å spise på en helligdag osv..

Uff a meg, nå ble lei meg på dine vegne.. Synes mannen virkelig kunne prioritert deg på denne dagen. Håper du forteller ham at det er viktig for deg. Mange gode råd over her da, gjør stas på deg selv iallfall:-) Dagen er din uansett:-)

Gratulerer så mye med dagen! :)

Hurra for deg! Gratulerer så mye med dagen din i dag, håper du får noe fint ut av dagen. Klem

Gratulerer med dagen, gratulerer med dagen, gratuleueueueueuerer med dagen gratulerer med dagen gratulerer med dagen for du er SUPER :D beina på bordet og nyt med et glass sterk saft i et vinglass ! Bli med på fotballkamp, ta med deg ei flott kake, krone på hodet og feir deg selv i guttas selskap! Jeg er så hevnmodig at jeg ville "kræsja" en guttekveld til fordel for egen bursdag any time :D

Gratulerer med dagen!

Synd at dere ikke har de samme forventningene til bursdagen. Selv om det sikkert ikke var vondt ment av verken kjæresten eller de andre var det sikkert en kjip følelsen I går. Håper dere får to flotte timer sammen før fotballgalskapen setter inn.

Og du! Neste år retired du med en baby som er akkurat gammel nok til å trekke i gavebånd og smake på krem. Det blir stas!

Gratulerer med dagen Meliz!! Jeg holder en knapp med Mona ;) håper du har en super dag!

Back
Topp