Bursdag i Bhg.

Har hatt muffins, is og fruktspyd ...

Her er det ikke forbudt med kaker, men de anbefaler sunnere alternativer...så jeg kommer til å sende med fruktsalat med vaniljekesam eller hjemmelaga smoothie :)

Sendte med Puffits (porsjonsposer med maispops fra Ella's) og fruktfat.

På en avdeling med 8 barn under 2år synes jeg ikke kaker eller slikt hører hjemme. Ville iallfall ikke likt om min 10-11 måneders baby fikk det i bhg liksom.

Her ordner barnehagen når ungene har bursdag, men jeg hadde nok tatt med meg sjokoladekake.
Det er guttens favoritt.

Her varierer det veldig utifra hva barna selv ønsker. Har hatt med sjokoladekake, muffins, fruktfat og ispinner. Er ikke så stor barnehage her, så det blir ikke så mange bursdagsfeiringer på hver avdelig i løpet av et år :-)

Har hatt med muffins, sjokoladekake, ispinner, fruktspyd, plastbeger med litt småting oppi som bær, ostepopp, seigmenn. Da fekk mini pynte plastbegrene med klistremerker, det var veldig stas;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sjokoladekake er standard :) men tror det blir muffins på guttens avdeling denne gangen :) jenta får vel velge selv :P

Dere som må ha med noe når barnet Har bursdag i Bhg, hva har dere med? Her kan man ha med hva man selv ønsker, ingen sukker begrensninger ;) trenger litt tips :)

Og jeg bryr meg ikke om de får litt sukker i Bhg en gang i blandt, er snakk om maks 2 bursdager i mnd ;)

Selv om det er maks 2 bursdager i mnd i bhg blir det jo fort kaker og søtsaker på ungene mye oftere enn på lørdager, og hvis man da i tillegg spiser kake i bhg blir det raskt mange "festdager" pr mnd. Sånn litt off topic bare ;)

For å svare på det du spør om ;) Så ville jeg kanskje lagd fruktspyd (litt avhengig av hvor mange de er). Hvis det "må" være noe søtt på kan det jo være marsmellows på :)

Hva ville barnet hatt med seg da? Kanskje barnet selv har noen ideer? :)

Back
Topp