Bursdag i Bhg.

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Dere som må ha med noe når barnet Har bursdag i Bhg, hva har dere med? Her kan man ha med hva man selv ønsker, ingen sukker begrensninger ;) trenger litt tips :)

Og jeg bryr meg ikke om de får litt sukker i Bhg en gang i blandt, er snakk om maks 2 bursdager i mnd ;)

Vi har somregel sendt med muffinser etter lillegutts ønsker. Nå sist ble det piratmuffinser i og med at han elsker alt som har med pirater og sjørøvere å gjøre :) Ellers har andre hatt med seg en sånn to liters boks med is og nonstop, fruktspyd, sjokoladekake eller andre kaker :)

Her pleier vi å spandere lunsjen. Så da blir det etter junior sine ønsker. Har hatt pølser, pizza og sist hadde vi fiskepinner i pølsebrød popcorn til dessert :)

Sist lagde jeg banankake med sjokoladeglassur, også kjøpte jeg et par poser med fullkornskjeks i figurer.

Jeg hadde med cupcakes første året, gele med fruktbiter andre året, og bare vanlig gele på boks et par år. Gele med frukt inni er jo lettvint og litt mer gøy enn bare vanlig gele på boks. :) Neste år lager jeg kanskje bare fruktsalat eller noe slikt. Her er 10 barn i barnehagen så ikke så mange bursdager totalt, men rundt vesla sin bursdag er det flere, og frukt er jo like godt. :)

Vi brukte ikke å ha med noe. De ordnet med frukt med vanilje saus :)

Sjokoladekake med hello kitty

Dere som må ha med noe når barnet Har bursdag i Bhg, hva har dere med? Her kan man ha med hva man selv ønsker, ingen sukker begrensninger ;) trenger litt tips :)

Og jeg bryr meg ikke om de får litt sukker i Bhg en gang i blandt, er snakk om maks 2 bursdager i mnd ;)
Her får vi en bok om hva vi kan kjøpe med ! Kjøpte med pølser og brød siden de skulle på skog tur;)

Lager gele med masse bær oppi i pappkrus. Sender med vaniljesaus. Det har vært kjempepopulært i bhg til gutta. :)

Tenker gutten her kommer til å ville ha sjokoladekake neste gang :) I bhg han gikk i før ordnet de, fikk velge mellom ulike typer varmmat og søtt

Back
Topp