M
MaiSeptAugSkatt
Guest
hva skal dere gi i 3års-gave til maiskatten(e)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dreams
Tja.... si det!?![:)]
Hun ønsker seg DS som Silje og Ine.. men det er litt tidlig ennå.[:D]
Ellers har jeg tenkt sånn lære pc fra fisher price.
Tegne tavle, sånn med kritt på den ene siden og ark på den andre..
evt sånn annen tavle med magnet, vet ikke helt hva det heter jeg.
Det er bare noe av det jeg har tenkt på!
ORIGINAL: Trine82
skal iallefall IKKE ha DS eller andre dataspillgreier... er veldig imot sånt jeg hehe... blir sklie til huskestativet og snekkerbelte her
ORIGINAL: lene84
skal iallefall IKKE ha DS eller andre dataspillgreier... er veldig imot sånt jeg hehe... blir sklie til huskestativet og snekkerbelte her
Hehe..:) må si at huskestativet, lekehytta og sandkassen blir heldigvis myyyyyyyyyyyyyye mer brukt enn DSen. Men med laaange bilturer om sommeren så er jeg evig takknemlig for den lille spilleboksen.
Marcus har både PC,Nintendo Wii og DS (Ja han har blitt mye bortskjemt det siste året pga sykehus og isolert hjemme). Og han har et veldig sundt forhold til det. De dagene han spiller så har han en makstid på en halvtime og det er helt OK for han.
Det kjekkeste spillet er brettspillet monopol faktisk[:)]
Men er skremmende å se på hvor avhengig unger nedi hans alder er av spill.
ORIGINAL: eadni
En rosa sykkel med støttehjul,kurv og dukkesete. [:D]
ORIGINAL: lene84
Hehe..:) må si at huskestativet, lekehytta og sandkassen blir heldigvis myyyyyyyyyyyyyye mer brukt enn DSen. Men med laaange bilturer om sommeren så er jeg evig takknemlig for den lille spilleboksen.
Marcus har både PC,Nintendo Wii og DS (Ja han har blitt mye bortskjemt det siste året pga sykehus og isolert hjemme). Og han har et veldig sundt forhold til det. De dagene han spiller så har han en makstid på en halvtime og det er helt OK for han.
Det kjekkeste spillet er brettspillet monopol faktisk[:)]
Men er skremmende å se på hvor avhengig unger nedi hans alder er av spill.
ja det er dte jeg se så redd for også, at de skal bli for avhengig, det kommer nok i mitt hus og om en stund men jeg kjøper ikke noe sånt før det har vært mast etter en stund.. han vet enda ikke hva det er, heldigvis [;)]