bursdag-gave

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
Tja.... si det!?![:)]
Hun ønsker seg DS som Silje og Ine.. men det er litt tidlig ennå.[:D]

Ellers har jeg tenkt sånn lære pc fra fisher price.
Tegne tavle, sånn med kritt på den ene siden og ark på den andre..
evt sånn annen tavle med magnet, vet ikke helt hva det heter jeg.

Det er bare noe av det jeg har tenkt på!

Hu har vel egentli fått noen gaver allerede av meg, trampoline og tojuls sykkel med støttehjul.. Skal få noe på dagen sin og, men blir ikke noe dyrt da hu har fått bra nå egentli[:)]

ORIGINAL: Dreams

Tja.... si det!?![:)]
Hun ønsker seg DS som Silje og Ine.. men det er litt tidlig ennå.[:D]

Ellers har jeg tenkt sånn lære pc fra fisher price.
Tegne tavle, sånn med kritt på den ene siden og ark på den andre..
evt sånn annen tavle med magnet, vet ikke helt hva det heter jeg.

Det er bare noe av det jeg har tenkt på!

Jeg har kjøpt DS[8D]

Er vel kanskje litt tiligt. Men hun elsker å spille på Marcus sin, og hun er kjempeflink på byggmester bob, postman pat o.l

Hun ønesker seg sååååå en rosa DS så da ble det det. hehe..

Jeg er visst helt utafor her, men hva er DS?

ORIGINAL: Lene040707

Jeg er visst helt utafor her, men hva er DS?

Nintendo DS er en "ny" utgave av GameBoy[:)]
Et håndholdt dataspill[:)]

Har forøvrig ikke bestemt oss for gave til frøkna her enda. Bør kanskje raske på, for det er jo straks bare ei uke igjen[:D]

Vi skal ordne til ei skikkelig fin sandkasse til han + han skal få gravemaskin..
han er sååå fasinert over gravemaskiner for tiden...ganske sikker på at det er fordi vi har hatt gravemaskin like utenfor her nå... han synes hvertfall det er såå spennende!!!
ikke veldig lik meg da jeg var liten der..for jeg var LIVREDD gravemaskiner... begynnte virkelig å hylgråte om jeg så ei...hehe..:p
Ellers så har jeg veldig lyst å ordne ei ny sklie til han... den babysklia han fikk begynner bli litt i minste laget nå gitt..hihi

Michelle skal få seg seng. På tide å bytte ut sprinkelsenga nå. (skal sies at vi tok av sprinklene på den ene langsia for over ett og et halvt år siden, men blir stas med storseng)

Ellers så ønsker hun seg sykkel, togbane og klær (elsker klær....som sin mor[:D] )

ORIGINAL: Trine82

skal iallefall IKKE ha DS eller andre dataspillgreier... er veldig imot sånt jeg hehe... blir sklie til huskestativet og snekkerbelte her

Hehe..:) må si at huskestativet, lekehytta og sandkassen blir heldigvis myyyyyyyyyyyyyye mer brukt enn DSen. Men med laaange bilturer om sommeren så er jeg evig takknemlig for den lille spilleboksen.

Marcus har både PC,Nintendo Wii og DS (Ja han har blitt mye bortskjemt det siste året pga sykehus og isolert hjemme). Og han har et veldig sundt forhold til det. De dagene han spiller så har han en makstid på en halvtime og det er helt OK for han.
Det kjekkeste spillet er brettspillet monopol faktisk[:)]

Men er skremmende å se på hvor avhengig unger nedi hans alder er av spill.

Sondre er helt hekta på smålego, så her ønskes det politistasjon med fengsel bl.a [:D]
Så det tror jeg nok han får (mamma er like ivrig på legobygging!)

ORIGINAL: lene84

skal iallefall IKKE ha DS eller andre dataspillgreier... er veldig imot sånt jeg hehe... blir sklie til huskestativet og snekkerbelte her

Hehe..:) må si at huskestativet, lekehytta og sandkassen blir heldigvis myyyyyyyyyyyyyye mer brukt enn DSen. Men med laaange bilturer om sommeren så er jeg evig takknemlig for den lille spilleboksen.

Marcus har både PC,Nintendo Wii og DS (Ja han har blitt mye bortskjemt det siste året pga sykehus og isolert hjemme). Og han har et veldig sundt forhold til det. De dagene han spiller så har han en makstid på en halvtime og det er helt OK for han.

ja det er dte jeg se så redd for også, at de skal bli for avhengig, det kommer nok i mitt hus og om en stund men jeg kjøper ikke noe sånt før det har vært mast etter en stund.. han vet enda ikke hva det er, heldigvis [;)]

ORIGINAL: eadni

En rosa sykkel med støttehjul,kurv og dukkesete. [:D]

Tror nok ganske sikkert det blir det samme her [:D] Det er iallefall det frøkna ønsker seg. Ellers så sier hun bare pakker hvis vi/andre spør, er visst ikke så farlig hva som er i de [;)]

ORIGINAL: lene84

ja det er dte jeg se så redd for også, at de skal bli for avhengig, det kommer nok i mitt hus og om en stund men jeg kjøper ikke noe sånt før det har vært mast etter en stund.. han vet enda ikke hva det er, heldigvis [;)]

Jeg også [8|]
Men det må komme før eller senere dette også. Men kan godt skjønne at Marcus har fått de til å bruke tia på når han har vært mye inne. Men PC er nok noe man ikke bør unngå i all evighet, for det tror jeg er veldig viktig å kunne når de blir eldre.. Da kan man heller bruke tid på å sette grenser og lære de nettvett og greier.

En av disse, tenker jeg..

Venter spent på at den skal komme i posten..

Vet ikke helt hva vi skal finne på jeg.
Regner med at han kommer til å få 2 hjuls sykkel med støttehjul fra besteforeldrene.
Tenkte litt på en trampoline, men vet jaggu ikke om jeg har lyst til å ha en slik stor stygg ting i hagen min [:-]

i og med at vi er inne i en stram tid økonomisk er DET ENKLE OFTE DET BESTE [;)][;)]
plastikkstol til te-bordet hennes, masse hello kitty stæsj og så dro vi på helaften Sirkus med henne.

"Emma" har kommet i posten, hun har bare smekke, tøybleie og skjorte (som på bildet) så hun trenger nok litt klær før den 25. [;)]  Iallefall en "bursdagskjole" [:D]

Back
Topp