Bursdag *BILDERAS*

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Sofie var strålende fornøyd med dagen. Her kommer noen bilder med alt fra kakebaking med Tante dagen før, til leking med det nye sjørøverskipet dagen etter bursdag. Hun fikk masse fint, kritt/tegnetavlestativ fra IKEA, Tingeling teppe som hun sitter på sammen med fetteren sin. Kitty duplo, kasseapparat, klistremerker, fingermaling, dobok og masse mer. [:)]

Skjønningen[:D][:D][:D]
Ser ut som hun ahr hatt en strålende feiring[:D]
Er det Sabeltannskuten hun ahr fått?Fikk lyst på ostekake jeg nå[8D]

ORIGINAL: unemoren

Neida, det er en skute til bare 150 kroner, hun er ikke flink til å ta vare på ting så hun kan ikke få sånne dyre skuter, haha. Denne hadde mass stæsj med seg og hun er like fornøyd med den og tror det er selve Sabeltann [:D]

For en nydelig 3 åring![:D]

Men du, nå er jeg kakesyk altså!!*lister meg for å hente slankekakaoen min*[8|]
hva slags kake er den på to etasjer med sjokoladekrem og hvitkrem?? jeg vil ha detaljert info om den kaken![:D][:D][:D]

Ser ut som hun har hatt en fantastisk feiring. Hun så veldig fornøyd ut selv på første bilde [:D]

Så mye fint hun hadde fått seg, og den sjørøverkaka var kjempe kul!

Sa det på facer'n igår, men må jo si det her også! Gratulerer så masse med overstått 3 års dag! [:D][;)]

så stor og flott jenten
masse flott gaver..

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

ORIGINAL: unemoren

Neida, det er en skute til bare 150 kroner, hun er ikke flink til å ta vare på ting så hun kan ikke få sånne dyre skuter, haha. Denne hadde mass stæsj med seg og hun er like fornøyd med den og tror det er selve Sabeltann [:D]

Samme som det er her i gården[8D]Jeg kjøpte en sånn fisher price skute til Ella på Rema 1000 til 75 kr koster jo over 400 kr i lekebutikken,Ella digger den[8D]Her må vi også tenke på at det gjerne blir ødelagt etter en stund,er ikke så forsiktig av seg nei[8D][8D][8D]Trollene våre[;)][8D]

ORIGINAL: *milo*

hva slags kake er den på to etasjer med sjokoladekrem og hvitkrem?? jeg vil ha detaljert info om den kaken![:D][:D][:D]

Du den har Pappa bakt, Det er sjokoladekake i nederst og bløtkake på toppen. Tror han rett og slett bare har satt de oppå hverandre, hehe.

Så herlige bilder og herlige kaker og herlig jente.

Hun er bare så skjønn den jenta

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

ORIGINAL: *milo*

Du den har Pappa bakt, Det er sjokoladekake i nederst og bløtkake på toppen. Tror han rett og slett bare har satt de oppå hverandre, hehe.

haha den berømte pappakaken[:D] her diskuterer vi alltid om vi skal ha sjokoladekake eller bløtkake, så kanskje dette er trikset?

Så herlig jente[:D]

Back
Topp