Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mrs Lutz
ja det synes jeg. Hadde det vært at menn også "skal" dekke seg til like mye så hadde det vært greit.
Synes det blir å objektivisere kvinner når man skjuler ansiktet deres. Og legger en demper på kommunikasjon og samspill mellom mennesker.
Folk bør få gå slik de selv vil - men ikke fordi en eller annen mener man skal kle seg slik eller slik.
ja det synes jeg. Hadde det vært at menn også "skal" dekke seg til like mye så hadde det vært greit.
Synes det blir å objektivisere kvinner når man skjuler ansiktet deres. Og legger en demper på kommunikasjon og samspill mellom mennesker.
Folk bør få gå slik de selv vil - men ikke fordi en eller annen mener man skal kle seg slik eller slik.
ORIGINAL: *Meya*
Om de bøtelegger niqab her, tror jeg at jeg hadde begynt med det på trass.
Jeg husker en annen tråd hvor man skrev om friheten til å kle seg som man vil, uten at noen skal røre en... Skal det ikke gjelde den andre veien?
ORIGINAL: Tøsa^^
Jeg tror de går sånn fordi de vil gjøre det som guden deres vil... ikke fordi gubben truer med pisken dersom de ikke gjør det.
ORIGINAL: *Meya*Jeg synes ikke Hijab er ille - det blir det samme som lue og skjerf. Og lets face it, blir utrolig dumt å forby det her i kalde norge[8D] Det er forbudt med finnlandshette i det offentlige rom - da bør det være det med burka og niqab også.
For de som bruker det, er denne "en eller annen" Gud, og han er høyere enn alle oss mennesker.
Jeg bruker Hijab også for den samme "en eller annen", altså Gud, så da bør hijab også forbys?