Burde man

someeone

Gift med forumet
Fjærne navnet på ul bildene ?
Hva syns dere ? altså nå når man
er kommet så langt liksom[:-]
 
Der hvor jeg tar ul står det ikke navn, og som regel så pleie de å skrive feil. he he. Det står vel ikke fødsel og personnr på ul bildene så da ser ikke jeg noe fare med det ihvertfall[;)]
 
(hvis jeg forstod deg rett da)
 
Nei det står jo bare navnet, men jeg ble veldig usikker egentlig[:-]
om jeg skulle la det være eller ikke liksom
 
Back
Topp