Burde jeg være nervøs ?

Spl fra legevakten ringte meg å sa at de har ikke ul på legevakten, og de har bare dopler, og det går ikke ann å høre hjertelyden på den så tidlig uansett. Så vi skulle se ann dagen om det kommer mer blod eller smerter. Har ikke blød noe mer, og har jo gått 7 timer siden nå. Bare håper det ikke kommer noe mer blod!

Det går nok bra skal du se [emoji173]️
Bare pust med magen å ta det helt rolig

Det som er veldig viktig hvis man får en liten blødning er å ta det helt med ro. Ligge i sengen og slappe av, det trenger ikke å bety noe så lenge det ikke er masse blod som renner og sterke mensen smerter! :) lykke til, håper det går fint [emoji173]️

Har du blød noe mer? [emoji18]

Nei, hadde litt på morningen dagen etter men siden da så har jeg ikke blødd noe som helst, så regner med deg var enten fordi jeg egentlig skulle hatt mensen 2 dager føre, eller festeblødning.
har første lege time i morgen så snakker med hun om det å, får mye tettere oppfølging denne graviditet enn sist

Nei, hadde litt på morningen dagen etter men siden da så har jeg ikke blødd noe som helst, så regner med deg var enten fordi jeg egentlig skulle hatt mensen 2 dager føre, eller festeblødning.
har første lege time i morgen så snakker med hun om det å, får mye tettere oppfølging denne graviditet enn sist

Okei [emoji18] så bra!

Ja, hittil så virker det som om ting går våres vei, men tar det dag for dag. Sist så gledet vi oss så mye og så gikk det dårlig mens nå så prøver vi bare å ikke tenke så mye

Ja! Har ikke blødd noe siden jeg heller, men vil egentlig ikke kalle det jeg hadde en blødning heller, da det var så lyst å lite. Tror dette skal gå bra [emoji7]

Back
Topp