Burde jeg være mistenksom??

• Trådstarter Trådstarter mistenksom
  • Opprettet Opprettet
M

mistenksom

Guest
Skulle inn på Pcn i kveld.Trodde jeg var inne på min Facebook profil og åpnet en melding.Så får jeg se det er mannen min sin.Klarte ikke å la være å lese da han hadde fått melding fra en dame som jeg aldri har hørt er i hans vennekrets.
Meldingen hennes var ikke noen si på lurte på åssen det sto til og det var lenge siden sist osv.
Så hadde han svaart i dag eller i går;Hvordan går det,lever du.Savner deg.Fikk du meldingen jeg sendte deg.

Jeg og mannen min pleier aldri å se igjennom hverandres mobil eller pc.
Og jeg har alltid stolt 100% på han.Men akkurat nå blir jeg usikker.
Kanskje jeg er unødvendig sjalu.Man kan jo godt savne venner.Hva mener dere?

Skulle inn på Pcn i kveld.Trodde jeg var inne på min Facebook profil og åpnet en melding.Så får jeg se det er mannen min sin.Klarte ikke å la være å lese da han hadde fått melding fra en dame som jeg aldri har hørt er i hans vennekrets.
Meldingen hennes var ikke noen si på lurte på åssen det sto til og det var lenge siden sist osv.
Så hadde han svaart i dag eller i går;Hvordan går det,lever du.Savner deg.Fikk du meldingen jeg sendte deg.

Hadde blitt skeptisk!
Å savne en annen en sin kjære skriver man ikke.. Annerledes om han skrev savner å henge ut .. Du er så artig etc.
Og han virker litt desp på om hun har fått en melding? Men men... Du kan jo spørre han?

Eg ville ikke ragert virket som dette er ei dame han rett og slett ikke har prata på lang tid. Eg savne venner, gutter venner eg hadde før min mann og eg sier gjerne det til dem når eg treffe dem for har jo aldri hatt følser for noen av dem, savn kan komme av andre grunnen en kjærlighet følser. Kanskje dette er en dame som har slitt mye og han har sendt melding for å høre hvordan det går men tydeligvis ikke fått svar.

Det spørs hvilken sjargong dere bruker til vanlig. Jeg kunne skrevet noe lignende til enkelte guttevenner, men aldri til noen jeg har hatt følelser for eller har en historie med. Men gode kompiser, for eksempel kommende gudfar til vår nyfødte. Min kjære kunne nok skrevet noe lignende til enkelte gode venninner. Jeg syntes det er greit. Hadde vært noe helt annet om det var en eks eller en ny venninne han hadde fått uten å ha fortalt om det.

Det spørs hvilken sjargong dere bruker til vanlig. Jeg kunne skrevet noe lignende til enkelte guttevenner, men aldri til noen jeg har hatt følelser for eller har en historie med. Men gode kompiser, for eksempel kommende gudfar til vår nyfødte. Min kjære kunne nok skrevet noe lignende til enkelte gode venninner. Jeg syntes det er greit. Hadde vært noe helt annet om det var en eks eller en ny venninne han hadde fått uten å ha fortalt om det.
Hun skriver at denne jenta ikke er i deres vennekrets... Derfor hadde jeg blitt mistenksom.

Jeg hadde nok begynt å lure litt? Men det er så min mening. Ikke sikkert det er noe galt, men jeg er ikke vant med at man skriver sånn til bekjente. Og TS nevner jo dette er en for henne ukjent person?!

Jeg hadde blitt mistenksom. Men så skriver ikke mannen min sånnt til noen andre enn meg. Og har få venninner.

Om det i tillegg var noen jeg aldri før hadde hørt om på de ni årene vi har vært sammen, hadde jeg nok fått rimelig noia.

Jeg hadde bare spurt ham rett ut, og forklart hvorfor du leste meldingen.
Det har skjedd oss til stadighet, da vi ofte glemmer å logge oss ut her hjemme.
Vi har bare kjent hverandre i 3 år, og jeg vet jo ikke om alle menneskene han kjenner/har kjent, så jeg hadde ikke vært mistenksom.

Enten spør han rett ut, eller drit i det og stol på mannen din. Ikke gå rundt å kjenn på det / være mistenksom, det er potensielt veldig ødeleggende :)

Back
Topp