burde jeg ringe

siwro

Gift med forumet
sykhuset kanskje??jeg hadde jo noe slim da jeg tissa på fredag, og nå søndag hadde jeg blod på papiret hver gang jeg tissa, har det fortsatt jeg, bare pitte litt mer på papiret...lurer på om det kan være en veeldig svak menstrusjon? lurer på hvorfor i all erden jeg fikk sånn her nå? fatter ingenting jo..og er så usikker...sist jeg hadde mens var jo dn 10....og jeg pleier å ha mens annen hver mnd om jeg er heldig...prata jo med UNN da jeg starta å blø etterforsøket, da sa di jeg kunne ringe inn i slutten av juni om mens ikke var kommet, for da kunne vi planlegge oppstart igjen i aug... men nå skjønner jeg ingenting av denne kroppen...skal jo ikke blø nå da...rare greier[8D]blir ikke klok....

gjør som meg, ring en gang og hør, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite er mottoet mitt[:D][8D]

Enig med Simare!
RING! De får tross alt betalt for å ta imot telefoner fra oss[:D][:D][:D]
Og INGEN spørsmål er for dumme, lurer vi, så lurer vi

ORIGINAL: Serephinea

Enig med Simare!
RING! De får tross alt betalt for å ta imot telefoner fra oss[:D][:D][:D]
Og INGEN spørsmål er for dumme, lurer vi, så lurer vi

Som om jeg skulle sagt det selv

nja var det jeg ikke skjønnte skjønner du, har ikke testen el, men regna med det var det det var siden jeg hadde sånn slim fredag, og søndag kom det blo på papiret bare, skjønner ikke, det er jo bare 2 dager fra el slim da, og det er jo så lite blod at... skjønner ikke dette...hadde desuten mens den 10..så det virker så rart alt...
ORIGINAL: småsmurf

Var det ikke du som snakket om att du trodde du hadde eggløsning for ei tid tilbake? Mensen skal jo komme ca 2 uker etter el... Om det er det det var da[;)]

må vel kanskje bare ringe...hater ringing...takk jenter...di ber meg sikkert bare ta en test regner jeg med...

Hmm.. ja, glemmer at ikke alle synes det er like ok å ringe som meg[8|]
Da kan det fort bli litt ubehagelig, ihvertfall hvis man ikke helt vet hva man skal spørre om ...
Håper du finner ut av det.. jeg er dessverre helt blank på området... [&o]
MEN jeg kan sende deg postive tanker [:D][:D][:D]
Håper det ordner seg

takk for det du. hadde en avtale med å ringe dem i slutten av juni om mensen ikke kom så vi fikk planlegge, får ringe i morgen å si hvordan dette er, men tror det roter det litt til...blir spendt å høre hva som skjer..

Back
Topp