burde ikke det vært opplyst omsamme som mai06)

*Tøtta81*

Forumet er livet
At det var smittsom øyekatarr i bhg?
snuppa skal til legen i dag, ringte i morges da hun våknet med masse gugge på øynene, helse søsteren sa at det var mye øyekatarr rundt om kring, så var sikkert det sa hun å satte oss opp på time.
Deretter ringte jeg bhg å spurte der om det var øyekatarr ute å gikk, å jo da,,, var en gutt forrige uke som hadde det, han sendte de hjem etter 2 timer i bhg, å etter det er det 5 stykker som har fått det..
Jeg mener det burde vært opplyst om sånne ting jeg, men kanskje det ikke er vanlig det??[&:]
 
de skal opplyse om sånt... jeg ringte bhg til tobias og ga beskjed for jeg holdt han hjemme en dag så vi kunne gå til legen.. og sa samtidig at de burde si fra til de andre foreldrene... regner med de gjorde det..
 
Nei, tror ikke jeg hadde reagert om jeg IKKE hadde fått vite det... Det er så utrolig smittsomt, så når det først bryter ut, er det nesten "ingen vei tilbake". Kommer det, så kommer det.
 
Min barnehage henger opp lapp på døren, når de f.eks har hatt tilfelle av brennkopper. De ga også muntlig beskjed når det var diarè. Har ikke hørt noen om øyekatarr enda. Retningslinjene i min kommune er at barnet kan gå i barnehagen igjen dagen etter påbegynt behandling.
 
de sa til meg at begynte hun med medisiner i dag, kunne hun trygt gå i bhg i morgen ja,, her å er det muntlig beskjed om det skulle være diare i bhg,,, håper de gir beskjed ved evnt vann/brenn kopper iallefall.. er ikke noe krise at jeg ikke visste det likosm, men vært greit at de liksom bare sa det forrige uke når han ene gutten hadde fått det, da hadde jeg fått en liten pekepinn på at det kanskje kunne ramme snuppa også..
Er familiebhg med ca 12 barn, så synes egentlig de kunne opplyse om det siden de kjenner alle forledra ganske godt osv..
 
Back
Topp