Burde,burde ikke

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg prøver å ha litt mer is I magen denne gang i forhold til sist. Men driver å funderer på om jeg skal ringe til kk i måren, eller om jeg skal la vær i fare for å virke hysterisk :p har hatt Mens murringer i ryggen siden fredag. Og blir vondere når jeg har vært "aktiv". Har også en del nedpress men ikke noe vonde kynnere. Så er der jeg lurer på hvor grensen går? Tenker de vil sikkert ikke ha meg inn likevel. Hmmmm

Det skader ikke å ringe. Jeg ble satt i gang pga jeg hadde ringt når det var noe. Da så de at det hadde vært mye sjekk pga lite bevegelse.

Kjenner du bebisen din da? Kan være at livmora strekker seg og bebisen fester seg? Det skader jo ikke å ta en tlf til føden hvis du er i tvil... Man skal vel ikke gå rundt med for mye vondter når man er gravid heller. Ikke no greit å gå bekymra heller!

Kjenner du bebisen din da? Kan være at livmora strekker seg og bebisen fester seg? Det skader jo ikke å ta en tlf til føden hvis du er i tvil... Man skal vel ikke gå rundt med for mye vondter når man er gravid heller. Ikke no greit å gå bekymra heller!
joda,kjenner han. Får se hvordan natten blir og ringe i måren tidlig Event. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite kanskje...

joda,kjenner han. Får se hvordan natten blir og ringe i måren tidlig Event. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite kanskje...
Ja, ring hvis du er i stuss. Det gjorde jeg for et par uker siden. Kjente litt lite liv og var inne til en ekstra kontroll. Alt var fint, og det hadde jeg egentlig regnet med. Men hadde aldri tilgitt meg selv hvis jeg ikke tok kontakt og noe var galt.

Ja, ring hvis du er i stuss. Det gjorde jeg for et par uker siden. Kjente litt lite liv og var inne til en ekstra kontroll. Alt var fint, og det hadde jeg egentlig regnet med. Men hadde aldri tilgitt meg selv hvis jeg ikke tok kontakt og noe var galt.
Ok... Ja,, ringer nok i måren... Angrer litt på at eg ikke gjorde d i dag. Håper virkelig jeg får komme inn ila formiddagen hvis eg ringer i måren tidlig tidlig.....

Ok... Ja,, ringer nok i måren... Angrer litt på at eg ikke gjorde d i dag. Håper virkelig jeg får komme inn ila formiddagen hvis eg ringer i måren tidlig tidlig.....

Du kan ringe nå også da, sykehuset er heldigvis døgnåpent :p kanskje det er kjempe rolig til dem likevel :-)

Du kan ringe nå også da, sykehuset er heldigvis døgnåpent
Bare ring nå!:)

:p kanskje det er kjempe rolig til dem likevel :)
Ja, jeg vet , men jeg har ikke sjangs å komme meg der til før ungene er levert på sfo/bhg i måren tidlig uanset... :( men tenkte event ringe i natt, så kanskje jeg får komme til kl 8... (har 1 time å kjøre hjemmefra).

Ja, jeg vet , men jeg har ikke sjangs å komme meg der til før ungene er levert på sfo/bhg i måren tidlig uanset... :( men tenkte event ringe i natt, så kanskje jeg får komme til kl 8... (har 1 time å kjøre hjemmefra).

Lykke til når den tid kommer iallefall :-)

Har da fått antibiotika kur. Alt annet var tipp topp. ☺ ungen er litt over gjennomsnittet, men mest sansynlig blir han ikke fult like stor som broren. Men innstilt på over 4 kg...

Back
Topp