Jeg er en dame på 40 år, har tre barn fra før av. Hvor de to elste har en annen pappa. Har en felles sønn på 2 år med min nåværende samboer. Jeg burde egentlig være ferdig med barn. Men var i igjenom er MA i fjord og etter det kjendte jeg at jeg var ikke ferdig. Jeg har ønske om ett barn til så minstemann kan få ett gjevnaldrene søsken. Min man han er derimot ikke enig. Han ble skremt av sisteman da han var veldig urolig og skrek mye det halve året. Så han deler ikke dette ønsket med meg. Han er redd at forholdet ikke skal tåle en til. Nå er det alikavel blitt til at jeg har blitt uplanlagt gravid! Dette var vanskelig nok fra før. Men var på tidlig ul i går for å se hvor langt på vei jeg har kommet. Til min store forskrekkelse så ble det avdekket at jeg venter eneggete tvillinger!!! To små bankende hjerter fant hun!! Jeg er knust, for da mannen i utgangspunktet ikke ville at vi skulle beholde en, er jo dette sjanseløst! noen som har vært igjenom lignende situasjon? Jeg er helt knust jeg nå av dette