Bunker oil

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det noen her som har bunker oil kort?
Hvor mye rabatter får du?
Lønner det seg i forhold til coop eller trumf kort?

Det har jeg aldri hørt om. Hva er det?
Finnes egne bunker oil bensinstasjoner. Om du har et kort skal du visst få rabatter og du får faktura i posten hver måned i stedet for å betale der og da. Men jeg finner ikke ut hvor mye rabatt det er og om det lønner seg i forhold til å bruke coop-kort på esso for eksempel :)

Finnes egne bunker oil bensinstasjoner. Om du har et kort skal du visst få rabatter og du får faktura i posten hver måned i stedet for å betale der og da. Men jeg finner ikke ut hvor mye rabatt det er og om det lønner seg i forhold til å bruke coop-kort på esso for eksempel :)
Men da må man ha coop kredittkortet? For det vil jeg ikke ha. Vil kun ha krkort gjennom banken så jeg ser de i nettbanken og kan ha full oversikt:)

Men da må man ha coop kredittkortet? For det vil jeg ikke ha. Vil kun ha krkort gjennom banken så jeg ser de i nettbanken og kan ha full oversikt:)
Nei, du får jo 30øre avslag med vanlig coop kort (ikke kreditt) ;)

Når jeg tanker så setter jeg først inn coop-kortet, deretter mitt vanlige bankkort. Da blir det registrert slik at bonusen kommer inn på coop-kontoen min og jeg betaler på vanlig måte med kort som trekkes med en gang.

På samme måte som 1-2-3- og Best-stasjoner?
Jeg har aldri hørt om bunker oil iallfall. Er det noe som bare er noen få plasser i landet?

På samme måte som 1-2-3- og Best-stasjoner?
Jeg har aldri hørt om bunker oil iallfall. Er det noe som bare er noen få plasser i landet?
De tror jeg ikke vi har her. Kanskje det er noe vi bare har her da. Hadde jeg ikke tenkt over :)

Back
Topp