Er det noen her som har bunker oil kort?
Hvor mye rabatter får du?
Lønner det seg i forhold til coop eller trumf kort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da sparer du ingentingBruker bare vanlig visakort jeg![]()
Det har jeg aldri hørt om. Hva er det?Er det noen her som har bunker oil kort?
Finnes egne bunker oil bensinstasjoner. Om du har et kort skal du visst få rabatter og du får faktura i posten hver måned i stedet for å betale der og da. Men jeg finner ikke ut hvor mye rabatt det er og om det lønner seg i forhold til å bruke coop-kort på esso for eksempelDet har jeg aldri hørt om. Hva er det?
Synes det er mer ryddig og oversiktlig å betale med en gang bareDa sparer du ingenting![]()
Lurer på om det vokser pengetrær i hagen din jegEssbruker ikke sååå mye diesel
![]()
Har ingen trær i hagenLurer på om det vokser pengetrær i hagen din jeg![]()
Men da må man ha coop kredittkortet? For det vil jeg ikke ha. Vil kun ha krkort gjennom banken så jeg ser de i nettbanken og kan ha full oversiktFinnes egne bunker oil bensinstasjoner. Om du har et kort skal du visst få rabatter og du får faktura i posten hver måned i stedet for å betale der og da. Men jeg finner ikke ut hvor mye rabatt det er og om det lønner seg i forhold til å bruke coop-kort på esso for eksempel![]()
Nei, du får jo 30øre avslag med vanlig coop kort (ikke kreditt)Men da må man ha coop kredittkortet? For det vil jeg ikke ha. Vil kun ha krkort gjennom banken så jeg ser de i nettbanken og kan ha full oversikt![]()
Fordi du plukka ned alle pengene og trærne døde detHar ingen trær i hagen![]()
Når jeg tanker så setter jeg først inn coop-kortet, deretter mitt vanlige bankkort. Da blir det registrert slik at bonusen kommer inn på coop-kontoen min og jeg betaler på vanlig måte med kort som trekkes med en gang.Men da må man ha coop kredittkortet? For det vil jeg ikke ha. Vil kun ha krkort gjennom banken så jeg ser de i nettbanken og kan ha full oversikt![]()
Hvilke bensinstasjoner da? Jeg gidder ikke farte rundt å fylle spesielle dagerNei, du får jo 30øre avslag med vanlig coop kort (ikke kreditt)![]()
På samme måte som 1-2-3- og Best-stasjoner?Finnes egne bunker oil bensinstasjoner. Om du har et kort skal du visst få rabatter og du får faktura i posten hver måned i stedet for å betale der og da. Men jeg finner ikke ut hvor mye rabatt det er og om det lønner seg i forhold til å bruke coop-kort på esso for eksempel![]()
På hvilke stasjoner da?Når jeg tanker så setter jeg først inn coop-kortet, deretter mitt vanlige bankkort. Da blir det registrert slik at bonusen kommer inn på coop-kontoen min og jeg betaler på vanlig måte med kort som trekkes med en gang.
På EssoPå hvilke stasjoner da?
Coop har vel Esso, Statoil og 1-2-3-stasjonene iallfall.Hvilke bensinstasjoner da? Jeg gidder ikke farte rundt å fylle spesielle dager
De tror jeg ikke vi har her. Kanskje det er noe vi bare har her da. Hadde jeg ikke tenkt overPå samme måte som 1-2-3- og Best-stasjoner?
Jeg har aldri hørt om bunker oil iallfall. Er det noe som bare er noen få plasser i landet?
Statoil er vel trumf kort?Coop har vel Esso, Statoil og 1-2-3-stasjonene iallfall.