Bunadsko str.20 *frustrert*

princess_barbie

Glad i forumet
Eg har pløyet gjennom nesten hver eneste skobutikk i byen på jakt etter bunadsko til smurfen i str 20. Problemet er at de fleste steder bare har str 22 kanskje 21 hvis man er heldig og oppover.

Er det noen av dere jenter som har funnet eller vet hvor eg kan få tak i bunadsko str 20?

På COOP Obs har de i str. 20 [:D]
Det hadde de i alle fall når jeg var der å kjøpte bunad til snuppa..

Kan du ikke bruke en sko i str 21 da? ungene skal jo helst ikke bruke sko enda, men sko til "pynt"- er det så nøye at de er ett nr for stor?[:)]

prøvde str 21 i går på skobutikk nr 140, men da så han ut som langbein rett og slett. Så str.20 er nok for stort det også, men ser kanskje litt klokere ut ;-)

vet liksom ikke helt hva han skulle hatt på beina hvis han ikke skulle hatt sko.....ser litt teit ut med ullsokker ;-)

ORIGINAL: princess_barbie

prøvde str 21 i går på skobutikk nr 140, men da så han ut som langbein rett og slett. Så str.20 er nok for stort det også, men ser kanskje litt klokere ut ;-)

vet liksom ikke helt hva han skulle hatt på beina hvis han ikke skulle hatt sko.....ser litt teit ut med ullsokker ;-)

Dressokker? Tøysko til babyer? [8D]

enkle tøysko kan funke....uff da er det bare å begynne på nytt i butikker ;-) etter eg har sett på obs...

Lykke til! :)

takker ;-)

Jeg vurderte om jeg skulle kjøpe de på Obs`n, men droppa det da jeg vet de helst ikke skal bruke sko nå. Så, til neste år blir det bunadsko[:D] Får nøye seg med pyntesokker o.l i år!

Hvis du skal ha festdrakt til han, så kan du jo kjøre enten naturfarga eller røde ullstrømper under, det er jo kjempeskjønt!
De skal jo helst ikke ha sko på, selv om det bare er til pynt heller, for de mister en veldig bevegelsesfrihet i beina. [;)]

Vi skal ha røde ullstrømper til Noah, det blir så nyyydelig! hehehe

ORIGINAL: Augustbebislove

På COOP Obs har de i str. 20 [:D]
Det hadde de i alle fall når jeg var der å kjøpte bunad til snuppa..

Men vi har bare kjøpt noen hvite sandaler lignende ting vi [8D]

Jeg kjøpte hvite skinnsko (litt sandalaktig) på H&M jeg, hun skal ha hvit strømpebukse, hvit kyse og hvit jakke, så det får holde i år[;)] Også kan de brukes masse i sommer også[:)]

Back
Topp