bunadskjorte......

Silly

Elsker forumet
er det noen her som er flinke til å stryke bunadskjorte??
for det er nemlig ikke jeg!![:@] blir like griseforbanna hvert år, å går med skjorta selv om den har rynker på magen og ryggen... det kan jo ikke sees, pga vesten kommer jo påutsiden, men uansett....[:@]
er forresten en aust agder bunad, og jeg er superglad for den![:D] hehe.. bare ikke så glad i å stryke...[8|]

Jeg har kittekat jeg... så nå skal jeg sitte å se på at hun stryker bunadskjortene til ungene...
selv suger jeg skikkelig på å stryke sånn fandenivoldsk smått så jeg er veldig glad jeg har katta her...[:D]

ORIGINAL: Nøstemamsen

Strøyk nettopp bunadskjorta mi , ta et enkelt parti om gangen : Armene - sidene - osv
gikk faktisk ganske så bra , men tok litt lang tid da..

jeg gjorde også det, men det greier alltid å krølle seg på den andre siden før jeg er ferdig...[8|]
tror jeg sto nede på vaskerommet i nesten en time med den skjorta, måtte jo ta det på nytt og på nytt og på nytt...[8|][:D]

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

Jeg har kittekat jeg... så nå skal jeg sitte å se på at hun stryker bunadskjortene til ungene...
selv suger jeg skikkelig på å stryke sånn fandenivoldsk smått så jeg er veldig glad jeg har katta her...[:D]

fryktelig greit å ha noen til å gjøre det for deg da![:D]
har stått opp ekstra tidlig noen 17. mai'er for å kjøre bort til mamma så hun kan gjøre det for meg..[8|][:D]
kjempe greit det alså![:D]

ORIGINAL: kittyb

Bra det ikke er bare meg som irriterer meg over disse bunadsskjortene. Er ikke så nøye med den nederste delen jeg heller.. Skulle ønske bunadsskjortene kom i strykefritt stoff..

ja det hadde jo bare vært helt utrolig greit!![8|][:D]

ORIGINAL: Silly

Bra det ikke er bare meg som irriterer meg over disse bunadsskjortene. Er ikke så nøye med den nederste delen jeg heller.. Skulle ønske bunadsskjortene kom i strykefritt stoff..

ja det hadde jo bare vært helt utrolig greit!![8|][:D]

ja, ikke sant. Så slipper man å bli irritert hver gang en skal ha de på..

kanskje det var det vi skulle finne opp?? da hadde det nok blitt mange glade damer rundtom i norge kan jeg tenke meg![:D]

ORIGINAL: Silly

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

fryktelig greit å ha noen til å gjøre det for deg da![:D]
har stått opp ekstra tidlig noen 17. mai'er for å kjøre bort til mamma så hun kan gjøre det for meg..[8|][:D]
kjempe greit det alså![:D]

det var deilig.... nå er hun ferdig... hun er godt i gang her så er det fler som trenger henne er det bare å stikke innom...[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp