Bunad?

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
Har dere bunad til deg selv og barnet/barna ?
Fler valg tilatt..

har til meg og guttungen. han skal bruke sin på 17.mai. min driver bare å krymper i skapet.

Ingen av oss har [:)]

ORIGINAL: lizzzzie

har til meg og guttungen. han skal bruke sin på 17.mai. min driver bare å krymper i skapet.

Hahaha! Merkelig, det gjør min òg, må være noe i lufta![8D]

Har bare til meg.. Men tviler på at jeg får brukt den i år[;)]

Jeg har min nydelig Grafferbunad som bestemor har bordert, så den MÅ jeg bare bruke[:D]

Linnea fikk masse klær når hun lå i magen, deriblant en bunad....men den er str 6mnd/68 og tro det eller ei jeg får klemt den nedpå henne[:D] så da blir det bunad på henne også...

Også fikk hun sølje i dåpen og det er et tegn på at jenta må ha bunad opp igjennom tiden.

Både jeg, mannen og begge jentene har!
Om vi skal ut på 17.mai, blir de sikkert brukt, men tror vi bare blir hjemme, så da gidder vi ikke[;)]
Men de blir brukt i konfirmasjon til helgen.

hahahahha!!! "hunden har oogså faktisk"[:D] jeg dævver[:D][:D]

her er det kun guttungen som har[:)]

jeg har og skal bruke den 17 mai, hunden har også...faktisk! han skal også ha den på 17 mai [:)]

Jeg har bunad, men det er beslaglagt av min søte eksmann fra helvete[:@][:@][:@] (Kan ikke tenke på det, for da blir jeg så jæ**** forbanna!!)
Men datteren har en drakt, og minsten får en barnebunad til 17.mai.
Kjæresten min har en flott bunad fra telemark!

Har til meg å snuppa, men er visst samme problem her [8D] Min har KRYYYYYMPAAAAA[:-]

ORIGINAL: RaGnHiLdJuLiE

Hahaha! Merkelig, det gjør min òg, må være noe i lufta![8D]

Her å....[;)]
Hehehe!

Men jeg har bare festdrekt da.
Men har gått ned litt nå, så tenkte jeg skulle ta sjangsjen på å prøve den[8D]

Men ellers er det bare Oliver som har nå...
Den kan Markus arve neste år, også han har en fin dress han kan bruke i år.
Sjorte, dressbukse og vest! Og slips da! Så vi kjører på det i år...

Her har vi begge to men tror ikke jeg skal prøve presse den på meg på 17 mai i år akkurat, hahaha[:D][:D][:D]

Har til meg og ungene. Fått låne til Trym, trengte bare kjøpe ei skjorte. Tuva har fått ny. Min er for liten i år, så den blir hengende i skapet, men neste år skal den på igjen :)

Back
Topp