bunad...

1 rosa & 1 blå

Forelsket i forumet
Har dere kjøpt/eller skal kjøpe bunad til deres små??
Jeg har veldig lyst men samtidig litt usikker på det er noe vits..
Hva syns dere? de er jo søte de bunadene til babyer....

Vi har kjøpt bunad til Mina fra Name it :)
Syntes de var så søte + at vi skal i tre konfirmasjoner + at det er 17 mai så da får vi jo brukt den litt =)

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19172396&mpage=1&key=�

en tråd om bunader, bilde av to forskjellige[:D]

Jeg hadde tenkt å kjøpe til småen, men så kom svigermor og sa at hun ønsket å kjøpe til han [:)]
Prøvde den i går. Han ble bare såååå søt!! [:D][:D][:D]

Skal snøre fast bunaden som jeg brukte da jeg var 1år[:)]

de har en på Obs! den finnes i str. 62 og oppover og koster 299... tror jg...de er kjempe fine...med forkle og greier... så de forrige uke...har så lyst på den...

ORIGINAL: Sweeto

de har en på Obs! den finnes i str. 62 og oppover og koster 299... tror jg...de er kjempe fine...med forkle og greier... så de forrige uke...har så lyst på den...

ja var vel kinemoren tror jeg som hadde den bundaden, er vel bilde av babyen hennes med den bundaden på den andre tråden tror jeg =)

Jeg har og den fra NameIt. Koster 199 + bnadskjortebody til 129. Kjöpte skaut til og jeg da. Og den ska lbrukes på dåp imorgen og 17 mai.

Ingen bunad her siden vi skal til tyrkia i år:P Men lurer på om jeg skal kjøpe /låne en til ham neste år for jeg synes det er sååååå fint med bunad på gutter ^^

ORIGINAL: Marlene89

ORIGINAL: Sweeto

ja var vel kinemoren tror jeg som hadde den bundaden, er vel bilde av babyen hennes med den bundaden på den andre tråden tror jeg =)

Denne kjøpte svigers til mini. Såå fin[:D]

Jeg hadde egentlig ikke tenkt siden det er litt bortkasta penger, men så kjøpte bestemora til snuppa det til henne så ho skal ha på bunad på 17 mai.

Så fin han var Tonjeoglillegutt [:)]

Vurderer bunad selv nå, selv om jeg er har litt mer lyst på matrosdress. Men enklere å finne bunad... [8|] Har sett to forskjellige som ikke er to-delt, og det må jo være praktisk på en liten en [;)] Den ene var helt konge med bunadskjortebody [:D] (BarnasHus).

ORIGINAL: Minismurf

Så fin han var Tonjeoglillegutt [:)]

Vurderer bunad selv nå, selv om jeg er har litt mer lyst på matrosdress. Men enklere å finne bunad... [8|] Har sett to forskjellige som ikke er to-delt, og det må jo være praktisk på en liten en [;)] Den ene var helt konge med bunadskjortebody [:D] (BarnasHus).

Å,matrosdress hadde jeg til sönnen. Fint!![:D]
Fikk min mormor til å strikke denne:

Så fin matrosdress BR!!! Ååå, at jeg ikke har tenkt på at svigermor kan strikke en sånn til han før [:o][:@]

kjøpt på name it, den m lilla[:)]

så nydelig, ikke dy r heller, bare 199,- defor jg kjøpte[;)]

Jeg har kjøpt fra by-torinn.no (tror det var rett adr..)

Her har mamma strikket en nydelig bunad til snuppa.
Er jo veldig koselig å kle dem opp med bunader til 17.mai da [:)]

delete

Back
Topp