Bunad sko

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Dere som skal ha bunad på barna på 17 Mai, kjøper dere bunad sko? Eller går dere for noen andre svarte sko som de kan bruke
litt flere ganger? [:)]

Her blir vi bare å bruke gå skoene jeg har kjøpt [:)]
Dersom jeg ikke finner bunadskoene etter storebroren. Men tipper de er git bort i grunn..

Men siden nikkersen blir bukse i år, så går vi for vanlige sko, dog litt penere enn de har bruker i sandkassen [:)]

Jeg hadde bare brukt noen vanlige pensko..
Jeg har arvet noen svarte pensko fra en venninne.. TROOOR de er kjøpt på sparkjøp?

Kjøpte vanlige svarte finsko[:)]

Vi har bunadsko fra COOP. Syns det hører med.

ORIGINAL: BarnIDesember

Vi har bunadsko fra COOP. Syns det hører med.

Begynte ikke de på str. 22?? [8|] Eller var det i en annen butikk.. snuppa bruker str 20.

Hun har 19 i 2 par sko, så det er mulig det hadde gått ja [:)] [8D] hehe
Vet ikke hvordan bunad sko er i str. [8|]

jeg hadde kjøpt bunad sko...
og de selger noen på europris til hundre kroner! Sikkert bra nok for en gangs bruk ;)
Evt! Så kan man bruke helt hvite sko da! Det er jo fint på jentene iallefall. ;) F.eks kavat skoa;)  Men guttene syns jeg må ha bunadsko...;)
Men så liker ikke jeg sorte pensko heller da på småjenter.. så om jeg hadde kjøpt bunadsko eller sorte pensko hadde vært ettfett.. for de hadde kun blitt brukt den dagen likevel..

Skoene kostet 129,- mener jeg. Vet ikke helt sikkert, for det var tanten til Melia som kjøpte de.
Merket er Folklore og det er str 21. Får se om de passer henne i år, hvis ikke kan du sikkert få de, DripDrop :-)

Begge snuppene mine skal ha på seg bunad på 17.mai (ikke festdrakt) og de kommer til å bruke sorte pensko, begge to.

jeg har kjøpt bunad sko[:D] det er sånn at den spenna som gjør at det blir sånn bunad sko da, den kan jeg ta av, så da kan mie bruke de flere ganger[:D][:D]

Jeg har kjøpt bunadsko på Euro Sko. 199,- kr. Man kan ta av spennen og bruke de som pensko også.

Så nusselig små føtter ungene deres har da.. Lillemann har så lubne føtter at han må ha str 23 for å komme nedi.. (myke deilige små lubbeføtter har han)

vi har vært så heldige å fått låne både bunad og sko =)

satt faktisk å tenkte på det en dag jeg og.. på alle tilbudene jeg ser rundtomkring starter str på 22.. og hannah bruker bare 19[8|]

Linnea kan hvertfall ikke ha no mer enn 19 i bunadsko hun heller, så blr vel kanskje til at jeg bruker ecco skoa hennes under bunaden viss jeg ikke får tak no annet...

Back
Topp