Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg hadde kjøpt bunad sko...
og de selger noen på europris til hundre kroner! Sikkert bra nok for en gangs bruk ;)
Evt! Så kan man bruke helt hvite sko da! Det er jo fint på jentene iallefall. ;) F.eks kavat skoa;) Men guttene syns jeg må ha bunadsko...;)
Men så liker ikke jeg sorte pensko heller da på småjenter.. så om jeg hadde kjøpt bunadsko eller sorte pensko hadde vært ettfett.. for de hadde kun blitt brukt den dagen likevel..
Skoene kostet 129,- mener jeg. Vet ikke helt sikkert, for det var tanten til Melia som kjøpte de.
Merket er Folklore og det er str 21. Får se om de passer henne i år, hvis ikke kan du sikkert få de, DripDrop :-)
jeg har kjøpt bunad sko[:D] det er sånn at den spenna som gjør at det blir sånn bunad sko da, den kan jeg ta av, så da kan mie bruke de flere ganger[:D][:D]
Så nusselig små føtter ungene deres har da.. Lillemann har så lubne føtter at han må ha str 23 for å komme nedi.. (myke deilige små lubbeføtter har han)
Linnea kan hvertfall ikke ha no mer enn 19 i bunadsko hun heller, så blr vel kanskje til at jeg bruker ecco skoa hennes under bunaden viss jeg ikke får tak no annet...