Bunad og 17. Mai

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Heisann!

I dag prøvde jeg på meg bunaden, og den passer jo, men kjenner den strammet bittelitt, men det gjør jo bunader stort sett...hehe...:)

Men så tenker jeg litt på om det på noen måte kan være skadelig for lille i magen at det strammer litt. Noen som vet noe om dette?

Skal klare å overleve i bunaden de timene jeg må, og det er ganske enkelt og greit å bare slenge den på på søndag...men må vel ta litt hensyn til mageboeren også.

Noen med erfaring/kunnskap om dette her? Kommer andre glatt inn i bunaden eller har andre bunad som strammer litt men vurderer å ha den på allikavel? :)

Min blir for liten. 16 uker rundt 17.-mai.

Min er blitt for stor faktisk (er 14+1 på 17 mai) :O hehe :-P
gjør nok ikke noe om den strammer litt opp på magen siden babyen er under navlen :-) og tror uansett ikke det gjør så mye, om det ikke er ubehagelig for deg da :-)

Min er blitt for stor faktisk (er 14+1 på 17 mai) :O hehe :-P
gjør nok ikke noe om den strammer litt opp på magen siden babyen er under navlen :-) og tror uansett ikke det gjør så mye, om det ikke er ubehagelig for deg da :-)

Heldig du da :)

Bunad er stort sett ikke helt behagelig mener jeg, men veldig fint og ikke minst varmt, så d blir vel bunad på meg da :)

Heldig å heldig :-P må jo sy den inn nå :-/ heldigvis er det mamma som har sydd den og kan enkelt sy den ut :-D
Syns heller ikke det er så kjempe kjempe å bruke bunad :-p men har ikke brukt den siden skoleavslutningen min i 10 klasse (bortsett fra dåpen til lille da, i kanskje to timer) så er på tide nå å få brukt den litt :-D

Jeg har gått ned mye i vekt siden jeg var konfirmant :) så min passer ikke :( savner å ha den på men ikke så lurt å sy den om i år :p
Men om det strammer litt så gjør det ikke noe :)

Min er i utgangspunktet litt for stor så nå passer den perfekt;) Skal ha den på:D

Trur du kan ta det heilt med ro, og bruke bunaden. Brukte den med eldste, då hadde eg termin i oktober. Trur ikkje eg orka i år, er så ubehagelig når det strammar rundt magen. Men er det skikkelig grisevær, må eg kanskje revurdere valget. Og så er det jo kjekt å bruke kjole og vise magen, ikkje skjule den med bunad :-p

Jeg har fått bestemoren min til å sprette opp i sidene, ellers hadde jeg ikke hatt sjangs:p fortsatt for trang rundt magen, men jeg skal prøve så får den heller bli litt skeiv.. hehe

Min hadde også blitt litt stor, så nå passer den perfekt igjen :)
Livet pleier jo å sitte litt høyt på bunader, så det kommer over den lille babymagen jeg har fått ☺️❤️

Hadde min på i dag i konfirmasjon. Strammet rundt midjen, men den sitter såpass høyt at det gikk helt fint. Fikk skikkelig bul under vesten da:)
Fikk bunad til jul, så jeg er SÅÅ lykkelig over at jeg får den på!

Her passer den akkurat:). Ser ut som at jeg har den gigamagen da. Strammer liksom akkurat på de riktige stedene for å fremheve magen:).

Får ikke på meg mom desverre! :( men tror ikke det er farlig eller skadelig å bruke den om den strammer litt! :)

Back
Topp