BumGenius

nu e æ nu ikkje nåkka flenk her

men førsto d sånn at d va m innlegg[8|]

men rispapir må du kjøpe utenom[;)] å d anbefales å brukes

Nå buker ikke jeg nett den sorten, bruker uten innlegg, slike altiett bleier, men selv de må jo ha rispapir til dritten.
Innlegget er for å lage den tykkere til suging av veske, mens rispapiret kaster du med dritten i liksom...

Noe klokere?

Med V2 følger det et innlegg. med den nye v3 følger det to innlegg. Du trenger ikke ekstra innlegg nei.

Rispspir legges ikke inni lommen, men inni bleien, fanger opp bæsj så du bare kan kaste den i toalettet, men det fungerer dårlig på barn som er fullammet enda, opga ganske flytende mm-bæsj.

Rispspir til å legge inni bleiene er somregel gankse mykt, men noen merker hardere enn andre, og noen bruker heller fleeceinnlegg (som vaskes) eller andre papirinnlegg ja, det er vel litt smak og behag. 

ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: *Stella*

Med V2 følger det et innlegg. med den nye v3 følger det to innlegg. Du trenger ikke ekstra innlegg nei.

Rispspir legges ikke inni lommen, men inni bleien, fanger opp bæsj så du bare kan kaste den i toalettet, men det fungerer dårlig på barn som er fullammet enda, opga ganske flytende mm-bæsj.

Rispspir til å legge inni bleiene er somregel gankse mykt, men noen merker hardere enn andre, og noen bruker heller fleeceinnlegg (som vaskes) eller andre papirinnlegg ja, det er vel litt smak og behag.

Oki! Da kjøper jeg sånn totsbots[:D][:D]

nei..æsj..det var utsolgt...Hvor kjøpte du rispapiret ditt?? Så jeg ikke får en hard variant..

Min baby er enda inni magen min, så jeg har ikke kjøpt inn rispspir enda, trenger det jo ikke på ganske så lenge... så jeg har ikke personlige erfaringer, men altså lest at noen synes noe er mykere enn andre, men det er ikke mange som har klaget på at det er hardt mot stumpen slik du tydeligvis har hørt. Men som sagt, med babyen enda 5 måneder fra fødsel er det vel et år til jeg trenger noe særlig rispapir så jeg har ikke studert markedet så innmari nøye...

Back
Topp