Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: stort og lite gull
ORIGINAL: Ulva
likte ikke, kvittet meg fort med den [>:]
Hvorfor?
Fordi jeg mener at det blir overbelastning for de små musklene [:)]
ORIGINAL: sommerfugler85
Hvorfor?
ja di skal jo ikke sitte enda egentlig..sier i hvert fall di på helsestasjonen min..pga ryggen liksom..så di må "holdes oppe" når di sitter samme når di står så må ikke tyngden være på beina liksom..så tror kanskje at jeg hadde vært litt forsiktig med å bruke den for mye i hvert fall..
som min helsesøster sa så fint: man skal ikke la barnet sitte før det kan sette seg helt opp selv;)
ORIGINAL: Villemo26
ORIGINAL: sommerfugler85
Hvorfor?
ja di skal jo ikke sitte enda egentlig..sier i hvert fall di på helsestasjonen min..pga ryggen liksom..så di må "holdes oppe" når di sitter samme når di står så må ikke tyngden være på beina liksom..så tror kanskje at jeg hadde vært litt forsiktig med å bruke den for mye i hvert fall..
som min helsesøster sa så fint: man skal ikke la barnet sitte før det kan sette seg helt opp selv;)
wæææ..no fikk eg litt hetta her.. Ikkje pga stolen, for den meiner eg er konstruert sånn at dei fint tåler det (beina er høgre enn rompa),
men fordi eg lar ho stå... ho står heilt sjøl, berre støtter seg i fingrane mine..
Er det dårlige greier??????????
Ho er knallsterk i beina, og står sjøl med litt støtte (ikkje at eg har peiling, men er andre som seier ho er uvanlig sterk)