Bullet Journal

Jeg har en, men bruker den ikke for tiden. Skal starte opp igjen snart tenker jeg :D
Jeg har en vanlig notatbok, men jeg har en ny på lur som mange bruker til Bujo. Kommer ikke på navnet. Jeg bruker bare en, ellers blir det for mye styr for min del.
 
Jeg har, men er dessverre elendig i å bruke den :p
 
Jeg gjør! Driver aktivt med bujo, og gjort det i noen år.
Bruker travelers notebook fra travelers Company, standard størrelse.

Jeg lagde egentlig til en separat baby bujo i en nuuna m jeg hadde liggende, men den var dessverre det første jeg slutta å fylle ut når ting ble travelt.
Har heller prøvd å være flink å føre inn ting som har med mini å gjøre i den vanlige boka mi, og lage minnesider når ting skjer.
Referer endel til den nå når jeg lager album :)
 
Bruker en helt vanlig skrivebok med linjer nå, sporadisk

Ønsker meg en god, dotted en. Og noen gode penner i fine farger. Tips??

Uten å blakke meg helt.

Hsr en billig dotted fra wish for å se om jeg liker dotted og det gjør jeg
Men ikke bestemt meg for om spiral-rygg er bra eller dårlig. Hva tenker dere??
 
Bruker en helt vanlig skrivebok med linjer nå, sporadisk

Ønsker meg en god, dotted en. Og noen gode penner i fine farger. Tips??

Uten å blakke meg helt.

Hsr en billig dotted fra wish for å se om jeg liker dotted og det gjør jeg
Men ikke bestemt meg for om spiral-rygg er bra eller dårlig. Hva tenker dere??
Spiralrygg er æsj :p Har ikke kommet i gang ennå, men tenker stadig på det, haha. Mye inspirasjon på insta og pinterest
 
Dette hadde jeg ikke hørt om før denne tråden fikk meg til å google det, men det virker interessant :)
 
Spiralrygg er æsj :p Har ikke kommet i gang ennå, men tenker stadig på det, haha. Mye inspirasjon på insta og pinterest

Ja, dels er sprialrygg ikke noe kjekt, om en vil se to sider som en, men om en derimot har en og en side så får en lagt boken flatt da og har ikke den ekle midten, som er vanskeligere og vanskeligere dess tykkere boka er?
 
Ja, dels er sprialrygg ikke noe kjekt, om en vil se to sider som en, men om en derimot har en og en side så får en lagt boken flatt da og har ikke den ekle midten, som er vanskeligere og vanskeligere dess tykkere boka er?
Ja, det har du veldig rett i :happy:
 
Back
Topp