"bulimi barn"

Sylta

Betatt av forumet
Jenta mi sin stor hobby fortiden er å putte fingrene så langt ned i halsen at hun brekker seg, så ler hun etterpå. I dag morres våknet jeg av at hun kasta opp, men vet jo ikke om det var derfor. Det var da 2,5 time siden hun spiste sist.  Hun syntes tydligvis det er gøy for hun gjør dette mye.
Noen andre som har "bulimi" barn?

7,5 måned. desemberbarn vettdu[;)]

ORIGINAL: Sylta

Jenta mi sin stor hobby fortiden er å putte fingrene så langt ned i halsen at hun brekker seg, så ler hun etterpå. I dag morres våknet jeg av at hun kasta opp, men vet jo ikke om det var derfor. Det var da 2,5 time siden hun spiste sist.  Hun syntes tydligvis det er gøy for hun gjør dette mye.

det var jo en spennende hobby! Utrolig mye rart de små gjør. Ikke noe særlig hvis hun kaster opp da...får håpe hun snart går lei av hobbyen sin...

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

7,5 måned. desemberbarn vettdu[;)]

åååå.. trudde du snakka om en evt annen datter du hadde jeg..

nei sånn gjør ikke Tonje.

[:D] 

ORIGINAL: Gaupen

Samma her, Eira skal putte alt i munne, også fingrene, og noen ganger får hun brekninger ..
Smiler og ler etterpå hun også

Gjør du noe for å stoppe henne?

ORIGINAL: løve78

Jenta mi sin stor hobby fortiden er å putte fingrene så langt ned i halsen at hun brekker seg, så ler hun etterpå. I dag morres våknet jeg av at hun kasta opp, men vet jo ikke om det var derfor. Det var da 2,5 time siden hun spiste sist.  Hun syntes tydligvis det er gøy for hun gjør dette mye.

det var jo en spennende hobby! Utrolig mye rart de små gjør. Ikke noe særlig hvis hun kaster opp da...får håpe hun snart går lei av hobbyen sin...

Ikke alle hobbyer er like bra [:'(] Virker vel ikke som hun går no lei, har holdt på en stund og det blir bare mere og mere stas. Håper hun slutter før tenårene...

Samma her, Eira skal putte alt i munne, også fingrene, og noen ganger får hun brekninger ..
Smiler og ler etterpå hun også

Gjør du noe for å stoppe henne?

Når eg ser det, så prøver eg å ta henna ut av munnen, og sier at det ikke er bra, for da vil hun brekke seg o.l. - håper hun snart går lei av denne "leken"
Hva gjør du da?

Jeg gjør det samme, men da virker det som hun syntes det er mere gøy[&o] Men jeg kan jo ikke la hun holde på heller da.

Back
Topp