Buksetips anyone?

Spennendegreier

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Jeg må innse at det begynner å stramme seg til over mageregionen, og bukser som er behagelige på begynnelsen av dagen er krise i løpet av en arbeidsdag, selv med strikk i linningen;) Er det noen som har tips til fine bukser (som ikke nødvendigvis er gravidbukser) som man kan bruke på jobb og generelt ute blant folk? Har nok av kosebukser og treningsbukser til hjemmebruk, men trenger noe til anledninger der man må være hakket mer «pynta». Gjerne noe som kan brukes etter graviditeten og som ikke nupper seg (!).

Jeg må innse at det begynner å stramme seg til over mageregionen, og bukser som er behagelige på begynnelsen av dagen er krise i løpet av en arbeidsdag, selv med strikk i linningen;) Er det noen som har tips til fine bukser (som ikke nødvendigvis er gravidbukser) som man kan bruke på jobb og generelt ute blant folk? Har nok av kosebukser og treningsbukser til hjemmebruk, men trenger noe til anledninger der man må være hakket mer «pynta». Gjerne noe som kan brukes etter graviditeten og som ikke nupper seg (!).

ikke noe tips, men også interessert i svaret på akkurat dette.

Jeg bruker foreløpig vanlige bukser med strikk, kjøpt på Zalando. Eller også en del tights, man kan jo få kjøpt en del fine buksethigst som er behagelige. Ellers så er det kanskje verdt å prøve jumpsuit? Der kan man ha litt mere plass og samtidig se fresh ut:cool:
Jeg kjøpte to mammabukser forrige svangerskap som jeg var veldig fornøyd med, sånn som er lav i livet, begynte å bruke tidlig. Mye bedre enn de som du trekker langt over magen, etter min mening.

ELSKER mine gravidbukser fra HM. Kommer til å bli en sorg å gå over til vanlige bukser etter svangerskapet. Mye brukte mammaklær på finn om du ikke vil bruke noe særlig med penger på det

Vila har noen bukser fra Pieces tror jeg som er litt løse og med strikk. Jeg elsker de

Ikke buksetips dessverre, men jeg var i en slags mellomfase fra uke 12 ca til magen kom ordentlig i uke 16-17, der jeg brukte mye strømpebukse og skjørt/lang genser/type tuniqa :)
Men nå er det mammabukser i tillegg fra HM. Magen er såpass stor så føler at mammabuksene sitter bedre på nå enn da jeg bare var i uke 14 :)

Takk for tips! :) Skal sjekke ut buksa fra KappAhl og kanskje klikke litt diverse hjem så jeg kan prøve i ro og fred. Har to gravidbukser på lager, men ikke med lavt liv så det hadde kanskje vært noe. Skjørt er jo faktisk ikke så dumt det heller, har bare vært kaldt (har ikke ullstrømpebukse som ikke strammer).

Tok frem to bukser som egentlig var for store i uke 12. Kjøpt på Floyd/Match, husker ikke helt. De var myke og litt lave i midje slik at de gikk fint under og strammet ikke.

Nå har jeg så stor mage at jeg ikke har sjans med de heller lengre.

Men tenkte jeg skulle dra en tur til byen å se etter en bukse ala levis/lee som er veldig lav i livet og som går under magen.

Ellers så mener jeg så på nett, en mammabukse (dongeri) som var lav i midje men også hadde strekk i sidene. Er jo et pluss, men liker å prøve klær :hilarious: Ellers har ikke jeg annet buksetips da jeg sverger til tynnstrømpebukse i ull og litt lange tunikaer/kjoler.

Fikk låne noen gravidklær fra en venninne. Oppi der var det en bukse fra Lindex. Sort penbukse med bred strikk i livet, den er ikke fra gravidkolleksjonen. Lindex har generelt mange typer busker til forskjellige kroppsfasonger.

Back
Topp