Bukser

Mynona

Betatt av forumet
Syns det er skikkelig ubehagelig å gå i bukse om dagen. Selv mammabukser. Er det bare meg? Syns det trykker/strammer sånn under magen når jeg sitter. Noen som vet om noen supre mammabusker som ikke strammer for mye? Mest lyst til å gå med joggebukse resten av svangerskapet, men passer seg liksom ikke på jobb.

Går for det meste i joggebuxe jeg... Men sliter litt med det samme, og skolen begynner snart og jeg er buxeløs, haha!
Men dei mamma buxene jeg har er jeg godt fornøyd med da. :)

ORIGINAL: Alexandra82

Jeg synes mammabuksene fra HM er ganske gode å gå i.
Du kan jo gå i joggebukser, finnes mange som ser ganske fine ut. Feks joggebukser som ser ut som stripet dressbukse, eller no lignende det.

Stemmer også for HM - har kjøpt flere godt mammabukser derfra som ikke strammer under magen.

Har handlet mine bukser også på H&M. Kjöpte noen jeans, men også ei svart stoff/töy-bukse med knyting nederst på beina. De er helt supre. De er ikke av den tighte modellen. Jeansene jeg har kjöpt er litt strammerre i modellen, men disse svarte er litt slakke i formen, men sitter fint. Tror de finnes i sandfarget eller brune også.
Viktig med gode klär nå, magen trenger palss[;)]

Jeg digger tights! [:D]

Det kan du kombinere med fine lange topper/tunikaer!
Utover høsten satser jeg på noen stilige stovletter til [;)]

TIPS: Vila har noen pene som ser ut som dongeri!

ORIGINAL: Mynona

Syns det er skikkelig ubehagelig å gå i bukse om dagen. Selv mammabukser. Er det bare meg? Syns det trykker/strammer sånn under magen når jeg sitter. Noen som vet om noen supre mammabusker som ikke strammer for mye? Mest lyst til å gå med joggebukse resten av svangerskapet, men passer seg liksom ikke på jobb.

på h&m får du mange fine bukser som er deilige å gå i.. kose bukser !

Harembukse fra Cubus [:)]

Jeg elsker joggebukser, men når jeg går ute blandt folk liker jeg se litt bra ut, derfor kjører jeg KUN tunika og tights! Mamma tights er helt fantastisk...! Anbefales :D Også masse fine tunika som er store over magen, og som er stram over rumpe og lår.. Sexy, og det er behagelig :D

Hvis du går inn på gravidshop.com er der mange fine bukser der som IKKE strammer over magen...
De er en befrielse!!! :D Så kan man gå i de etter svangerskapet også (ser kjempebra ut!!!), og det MÅ man jo like ;)

Back
Topp