Bukser

Jeg gjorde det forrige svangerskap. Selve buksen skal være som en normal str men at det er det ekstra stoffet over magen. Prøvde en gang å bestille en størrelse større enn vanlig og den ble alt for stor :smiley-ashamed004 Men det kan såklart variere fra butikk til butikk. Tror jeg bestilte en god del fra H&M for der kan folk legge inn om hva de syns om str på klærne.
Supert, takk for svar :love2 første svangerskap og tror ikke jeg har sett en gravidbukse før i virkeligheten så ble så usikker når jeg sjekket ut på nettet tidligere i kveld og skulle velge størrelse, er så oppblåst at vanlige bukser begynner å stramme ganske mye:smiley-ashamed004

Du får si i fra hvordan dem er :)
Den midterste buksen jeg kjøpte fra HM er veldig god! Lett i stoffet, men kan fortsatt brukes sol hverdagsbukse :D I tillegg er ikke den magedelen så høy, så den passer helt i starten nå, før magen faktisk vokser og behovet er der! De andre blir nok gode å ha senere når magen er større. Behagelige å ha på, men fortsatt hverdagsbukser, og ikke joggebukser!

Supert, takk for svar :love2 første svangerskap og tror ikke jeg har sett en gravidbukse før i virkeligheten så ble så usikker når jeg sjekket ut på nettet tidligere i kveld og skulle velge størrelse, er så oppblåst at vanlige bukser begynner å stramme ganske mye:smiley-ashamed004
Såleng du ikke har blitt større over legger/ lår så skal det nåkk da gå fint med vanlig størrelse da :)

Den midterste buksen jeg kjøpte fra HM er veldig god! Lett i stoffet, men kan fortsatt brukes sol hverdagsbukse :D I tillegg er ikke den magedelen så høy, så den passer helt i starten nå, før magen faktisk vokser og behovet er der! De andre blir nok gode å ha senere når magen er større. Behagelige å ha på, men fortsatt hverdagsbukser, og ikke joggebukser!
Hvordan er den i lengden? Synes det ser veldig kort ut? Jeg er bare 164, så ofte blir de lange likevel.. Er den såpass normal i stoffet at man kan bruke den på jobb uten at hele formen på rumpa skinner gjennom? :hilarious:

Last edited:
Hvordan er den i lengden? Synes det ser veldig kort ut? Jeg er bare 164, så ofte blir de lange likevel.. Er den såpass normal i stoffet at man kan bruke den på jobb uten at hele formen på rumpa skinner gjennom? :hilarious:
Den går meg til ankelkulen, jeg er 165! Den kan kanskje oppleves litt avslørende for rumpa :hilarious: Men jeg bruker ofte lange overdeler, så tenkte ikke på det!

Knall, tusen takk :flower

Når dere bestiller gravidbukser på nett, bestiller dere i den str dere vanligvis bruker?
I forrige svangerskap fikk jeg veldig stor mage. Jeg var størrelse 38 før jeg ble gravid og de første månedene passet gravidbukser i den størrelsen. Men på slutten var magen så stor at jeg måtte ha gravidbukser i størrelse 44 for at det ikke skulle stramme :laughing002

Noen flere som har ekstra polstring på kroppen? Jeg har lagt på meg noen kg det siste året, og bruker strl. 44/46/XL, kommer an på hvordan strl. i tøyet er. Hvilke bukser med høyt liv, god strech og gravidvenlig bruker dere? :)

Jeg er i uke 11+1 og har ikke passet inn i mine vanlige jeans siden uke 9. Er tynn fra før av, og er nok bare veldig oppblåst nå. Har kjøpt to gravidbukser på salg på HM, da jeg "må" bruke jeans på jobb. Kjøpte i min vanlige størrelse, og selv om jeg ikke fyller ut gravid-stoffet, så er buksene himmelske på! Hjemme lever jeg i en løs pysjbukse :happy:

Noen flere som har ekstra polstring på kroppen? Jeg har lagt på meg noen kg det siste året, og bruker strl. 44/46/XL, kommer an på hvordan strl. i tøyet er. Hvilke bukser med høyt liv, god strech og gravidvenlig bruker dere? :)
Sniker fra okt :)

Denne fra cubus er fantastisk! Finnes også med sleng nederst. Er selv XL/44, så må nok opp en str når magen blir større. Den har veldig god strech :joyful:

Sniker fra okt :)

Denne fra cubus er fantastisk! Finnes også med sleng nederst. Er selv XL/44, så må nok opp en str når magen blir større. Den har veldig god strech :joyful:
Støtter denne, levde i denne sist svangerskap! Den er stretchy ja, jeg er small da, men kunne bruke den hele svangerskapet :happy:
Helt enig! Bor i disse! Er så deilig med viskose og mye stretch, og den brede kanten på magen :) Liker at de finnes både med og uten «strikk» ved anklene

I dag (11+2) tok jeg fram gravidbuksene fra forrige gang. Og milde måne så deilig det var å slippe den stramme bukselinningen over magen! :dance011 Og å slippe å måtte kneppe opp den øverste knappen i skjul foran PC-en på kontoret mitt :D

Back
Topp