Bukser

CAHG

Betatt av forumet
Noen som har tips til bukser? :)
Lever i joggebukser hjemme, men når jeg er på jobb kjenner jeg buksene begynner å stramme.
Jobber i butikk og bruker vanligvis jeans eller sorte «pen» bukser.

Screenshot_20230205_185003.jpg

Kjøpte disse hos Zalando. Den øverste (etter tips fra @LilleVimsen om jeg ikke tar feil) er god nå som magen ikke er kjempestor, men den nederste sitter bra på den og :happy:

Vis vedlegget 398207

Kjøpte disse hos Zalando. Den øverste (etter tips fra @LilleVimsen om jeg ikke tar feil) er god nå som magen ikke er kjempestor, men den nederste sitter bra på den og :happy:
Ja, jeg bruker bare den fra Esprit når jeg ikke kan bruke joggebukse nå :) Er så fint at den ikke strammer på magen, og at den kan justeres i strikken i ryggen :)

Jeg har bestilt meg disse og venter på å få dem i posten! Har noen dongeri-gravidbukser fra forrige svangerskap, men kunne tenkt meg mer variasjon til jobb:)

Vedlegg

• E5236F35-A1F0-4365-8F18-2DE5FAF0E7DC.png
    E5236F35-A1F0-4365-8F18-2DE5FAF0E7DC.png
    877,1 KB · Visninger: 74
har dere begynt å få mage? Jeg er førstegangs, så jeg var ikke klar over at behovet for gravidbukser kommer så tidlig

har dere begynt å få mage? Jeg er førstegangs, så jeg var ikke klar over at behovet for gravidbukser kommer så tidlig
Dette er min 3, men er nok mest oppblåst, litt mage men bruker de samme buksene enda. Tenker det ikke er mange ukene før det ikke går.

Nei. Førstegangs jeg og, ingen endring på magen enda :) Men hadde noen uker jeg var skikkelig oppblåst:hilarious:

Andregangs og ingen mage. Sist fikk jeg ikke antydning før rundt uke 18, begynte med gravidbukse i uke 16 for da klarte jeg ikke press på magen. Tydelig mage fikk jeg ikke før uke 24 ca :)

Er min tredje og magen kom veldig tidlig denne gangen. Er nok mest slappe magemuskler kombinert med luft. Men livmora har jo vokst en del også. Selv om babyen er liten som en Fiken, så har livmora dobla seg i str nå i uke 10+0. :whacky011

Klarte meg lengre uten gravidbukser i første svangerskap, mens nå fikk jeg store problemer allerede rundt uke 7. Gikk med smekken åpen i 2 uke før jeg innså at nå var det bare å krype til korset :hilarious:

Samme her da jeg var førstegangs, nå venter jeg nr 4, og magen har gitt etter. Er helt normal og flat til vanlig, men kul nå.. 10+2

Sist gang kom magen veldig fort, var oppblåst fra uke 5 og det ga seg liksom aldri. Så jeg måtte begynne med gravidbukser i uke 11. Nå er jeg i uke 10 og det ser ut som om det går samme veien. Det har nok noe å gjøre meg at jeg er ganske liten av vekst, med litt kort overkropp. Jeg fikk i hvert fall gigantisk mage etterhvert sist :D. Sånn skikkelig kul rett fram liksom. :D

Når dere bestiller gravidbukser på nett, bestiller dere i den str dere vanligvis bruker?

Når dere bestiller gravidbukser på nett, bestiller dere i den str dere vanligvis bruker?
Jeg gjorde det forrige svangerskap. Selve buksen skal være som en normal str men at det er det ekstra stoffet over magen. Prøvde en gang å bestille en størrelse større enn vanlig og den ble alt for stor :smiley-ashamed004 Men det kan såklart variere fra butikk til butikk. Tror jeg bestilte en god del fra H&M for der kan folk legge inn om hva de syns om str på klærne.

Back
Topp