Bukser!

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Hjelpes, jeg klarer kun gå med turbuksa som er to nummer for stor eller joggebukse! Jeg blir kvalm av trykket fra vanlig jeans :hungover:

Noen tips til gode bukser som er pene og passer før magen popper? Eventuelt en fin hverdagskjole? :shy:
 
Jeg brukte bare strikk-trikset frem til uke 10, og da ble plutselig magen tilnærmet flat frem til uke 25. litt usikker om det går nå med nummer to da.

0DEC7948-5A2D-42DB-BF2C-7257FEEB6243.jpeg
 
Hater også en del bukser så velger bort en del nå. Takler ikke press på magen også bytter jeg når jeg kommer hjem ifra jobb og da holder buksene lengre pg jeg bytter kontor et par ganger i uken da jeg har to avdelinger slik kollegane ser ikke så godt jeg har lite bukser...

begynne ikke med gravid bukser før det offisielt...

fikk spørsmål ifra ei på jobb om jeg ville ha flere barn, svaret ble jeg vett ikke:)
 
Jeg brukte bare strikk-trikset frem til uke 10, og da ble plutselig magen tilnærmet flat frem til uke 25. litt usikker om det går nå med nummer to da.

Vis vedlegget 340525

Bruker også dette, men trykker like mye likevel! :hilarious:

Hater også en del bukser så velger bort en del nå. Takler ikke press på magen også bytter jeg når jeg kommer hjem ifra jobb og da holder buksene lengre pg jeg bytter kontor et par ganger i uken da jeg har to avdelinger slik kollegane ser ikke så godt jeg har lite bukser...

begynne ikke med gravid bukser før det offisielt...

fikk spørsmål ifra ei på jobb om jeg ville ha flere barn, svaret ble jeg vett ikke:)

Her må det også byttes i det jeg kommer inn døra :hilarious: Må vel venne meg til kjole tror jet :p

Jeg syns dr Pepper, Tindra er gode bukser nå:happy:

Åå, de hadde mange fine bukser! :D
 
Hater også en del bukser så velger bort en del nå. Takler ikke press på magen også bytter jeg når jeg kommer hjem ifra jobb og da holder buksene lengre pg jeg bytter kontor et par ganger i uken da jeg har to avdelinger slik kollegane ser ikke så godt jeg har lite bukser...

begynne ikke med gravid bukser før det offisielt...

fikk spørsmål ifra ei på jobb om jeg ville ha flere barn, svaret ble jeg vett ikke:)
Jeg fikk spørsmål av en kunde i går «du har ikke begynt å tenke på unge nr 2 ennå da?» jeg bare, joda jeg vil ha en til, men samboer er ikke helt enig, så blir inne ennå :p jaja, hu tror nå på det da :p
 
Denne type kjolen, fasongen :)
Og når magen kommer kan man ennå gjemme den litt :)
Brukt det siden i sommer, de er super gode i fasong :)
 

Vedlegg

  • 99FB1450-6A0B-4189-9231-F4AD73B8B6FE.jpeg
    99FB1450-6A0B-4189-9231-F4AD73B8B6FE.jpeg
    12 KB · Visninger: 14
Jeg fikk spørsmål av en kunde i går «du har ikke begynt å tenke på unge nr 2 ennå da?» jeg bare, joda jeg vil ha en til, men samboer er ikke helt enig, så blir inne ennå :p jaja, hu tror nå på det da :p

føler det er så kibt å lyge men vil ikke si noe helt enda, vil gjerne vite det går bra først, vurderer tul men avhenger litt hvor tidlig de sjekker etter hjertelyden, men det husker jeg jo ikke ifra de to forrige gange e...
 
føler det er så kibt å lyge men vil ikke si noe helt enda, vil gjerne vite det går bra først, vurderer tul men avhenger litt hvor tidlig de sjekker etter hjertelyden, men det husker jeg jo ikke ifra de to forrige gange e...
Man får se på det som en hvit løgn, så får man heller forklare seg senere :)
Jobb drøyer jeg å si det så lenge som mulig til, etter sist. Da fikkalle vite det da jeg var 16 uker på vei :) så, her blir det juging til i 10 uker om noen spørr ;p

jeg skal på tul neste uke, er da7+2 tror jeg, og burde se hjerte da hvertfall, de anbefaler vel fra uke 6/7 for å se noe :) vi var sykt tidlig sist, så da å, tipper ca uke 6 :)
 
Jeg har begynt å bruke bukser som fortsatt ser «profesjonelle» nok ut, men som er myke i livet. Har kjøpt de fra vero moda, og de er ikke dyre. De funker nok en stund til! Olabukser er ut...!! Blir kvalm og får vondt i magen med trange klær. Jeg bruker også treningstights med store topper over. :happy:
 
Man får se på det som en hvit løgn, så får man heller forklare seg senere :)
Jobb drøyer jeg å si det så lenge som mulig til, etter sist. Da fikkalle vite det da jeg var 16 uker på vei :) så, her blir det juging til i 10 uker om noen spørr ;p

jeg skal på tul neste uke, er da7+2 tror jeg, og burde se hjerte da hvertfall, de anbefaler vel fra uke 6/7 for å se noe :) vi var sykt tidlig sist, så da å, tipper ca uke 6 :)

de fleste tar jo noen hvite løgner i starten:)
 
Jeg fikk spørsmål av en kunde i går «du har ikke begynt å tenke på unge nr 2 ennå da?» jeg bare, joda jeg vil ha en til, men samboer er ikke helt enig, så blir inne ennå :p jaja, hu tror nå på det da :p
Vi tenker bare å svare at vi ikke planlegger flere barn enn de vi har laget. Og for vår del regner vi da lille i magen som laget :hilarious:
 
Jeg fikk spørsmål av en kunde i går «du har ikke begynt å tenke på unge nr 2 ennå da?» jeg bare, joda jeg vil ha en til, men samboer er ikke helt enig, så blir inne ennå :p jaja, hu tror nå på det da :p

Jeg sier at vi prøver, jeg. Da stopper det etter «ååh, så hyggelig!» De vil jo ikke at jeg skal utdype etter det :hilarious:
 
Den er super digg, hadde jeg kunne brukt samme bukse hver dag på jobb hadee jeg bod i den, trenge rikke å gå opp i størrelse eller noe, super mye stretch :D
Spørs om det må kjøpes inn en eller to sånne :D

Fordelen med hjemmekontor - jeg bor i treningsklær/koseklær :hilarious:
Jeg er også hjemme om dagene så bor i treningsbukse, ullstilongs eller turbuksa - men greit å kunne ha på seg noe om jeg skal ut :hilarious:
 
Spørs om det må kjøpes inn en eller to sånne :D


Jeg er også hjemme om dagene så bor i treningsbukse, ullstilongs eller turbuksa - men greit å kunne ha på seg noe om jeg skal ut :hilarious:
Sant det :hilarious:
Sist helg endte jeg å brette så mye på buksa fordi det presset sånn :hilarious:
 
Back
Topp