Bukser...

Sasty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Novembergull 2017
MayDay2021
Nå begynner jeg å bli grådig lei bukser som ikke sitter oppe! Tidligere har jeg forsont meg med at magen ikke er stor nok til å holde oppe den delen som stikker over magen, men nå syns jeg virkelig det er på tide at buksene holder seg oppe.. men nei da.. går å drar de på plass konstant :-( Flere som sliter med det?

Ja, jeg har og problemer med sigebukser i dongeri. Selv om de er små eller store så må jeg dra de opp. Irriterende. Og jeg har gode lår og rund rumpe som buksa kan henge på ;)

Drar på plass her også.

Og begynner å skjønne hvorfor gravide på 80-tallet gikk i snekkerbukse. Selene holdt det i alle fall oppe....

Tightsene mine er ikke fullt så ille men de faller ned ned også. Snekkerbukser hadde ikke vært så dumt nei!

Eneste buksa som virkelig sitter er "joggebuksene" fra Cubus:-) De er litt liknende haremsbukser, tynne med brei strikk i livet, vide og så brei strikk i beina:-) Urolig gode! Dongeribuksene siger, så med en gang jeg er ferdig på jobb blir de byttet ut;-)

Jeg drar på meg de vanlige gravid buksene. Men kjøpte med sele bukse på H&M på nett. Kjempe god bukse. Og passer i den str jeg brukte før graviditet.

Men er seler noe behagelig å ha på under klærne? :-P

Buksene sitter bra på, men har en liten drøm om å kjøpe ei selebukse. Har alltid tenkt at gravide ser så kule ut da!

Bruker av å til ha singlett under, så da går det fint med og uten seler under genseren :)

Back
Topp