Bukser ?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Hvor handler dere bukser til jentebabyen? Blir gal, finner jo ingen bukser som er fine. Hjelper ikke akkurat at det er sommer heller :p butikkene er jo fulle av sommerklær :p hehe

Enig! Sliter med å finne! Vi var en tur i Polen i mai, så jeg fant heldigvis litt fine bukser til lillesøster der<3

Jeg kjøper mest strømpebukser og myke sparkebukser.. Ser for meg at det blir mye body og strømper :P

Name it, cubus osv. Kjøpte en søt snekkerbukse på name it i våres. Jeg skulle kjøpe en vanlig bukse med strikk i livet på cubus, men de var tom i den str jeg ville ha..

Jeg brukte stortsett bare myke joggebukser og strømpebukse til min datter da hun var baby, kjøpte en del på lindex:)

Når man snakker om sommerklær, så fikk jeg kun kortermet bodyer til mini I gave av mine venninner, og i str 62, så det får man jo bruk for I desember x) haha

Jeg brukte stortsett bare myke joggebukser og strømpebukse til min datter da hun var baby, kjøpte en del på lindex:)

Når man snakker om sommerklær, så fikk jeg kun kortermet bodyer til mini I gave av mine venninner, og i str 62, så det får man jo bruk for I desember x) haha
Huff da... Hehe

Kjøpt for det meste strømpebukser/leggings.. ser for meg at det vil gå mest i det.

Back
Topp