Bukser

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Finner ikke bukser som passer!

Vanlige bukser passer, men får jo ikke igjen knappen grunnet magen.
Gravid bukser bare detter ned, for de blir for vide rundt hofte, rompe, lår, og magen er tydeligvis ikke stor nok til å holde den oppe....

Føles så bra å måtte velge mellom åpen buksesmekk og bukser på rompa....

Noen som kan anbefale noen gode bukser? :-)

Finner ikke bukser som passer!

Vanlige bukser passer, men får jo ikke igjen knappen grunnet magen.
Gravid bukser bare detter ned, for de blir for vide rundt hofte, rompe, lår, og magen er tydeligvis ikke stor nok til å holde den oppe....

Føles så bra å måtte velge mellom åpen buksesmekk og bukser på rompa....

Noen som kan anbefale noen gode bukser? :-)
Nå måtte jeg le litt:p Stakkars! Her bruker jeg mest tights og strømpebukser, liker ikke gravidbukser;) Så egentlig ingen gode tips. Har også noen tricotbukser/joggebukser med gravidliv. Litt store i livet, men med stram singlett over går det bra:)

Tights, strømpebukser, joggebukser og bukser som er lave i livet bruker jeg :)

sleit me samme, så kjøpte ei mammabukse på HM i en str Mindre enn æ bruke å ha istedet for 36 kjøpt æ 34.. passe perfekt! :) den e litt stretch..

Nå måtte jeg le litt:p Stakkars! Her bruker jeg mest tights og strømpebukser, liker ikke gravidbukser;) Så egentlig ingen gode tips. Har også noen tricotbukser/joggebukser med gravidliv. Litt store i livet, men med stram singlett over går det bra:)
Hi hi! Lov å le! :-)
Liker ikke bukser lenger jeg heller nå. Ti hi! :-)
Problemet er jo at til og med gravid strømpebukser sklir nedover....
Lurer på hvorfor ingenting sitter på magen min.
Kanskje hint om at jeg må trene og få sprettrumpe? Hi hi! ;-)
For kjoler osv er jo deilig, men ikke vakkert om strømpene sklir nedover. Uff...

Tights, strømpebukser, joggebukser og bukser som er lave i livet bruker jeg :)
Strømper sklir ned, og lave bukser detter ned.
Går jo ikke med belter på akkurat.
Kanskje tights fungerer. :-)

sleit me samme, så kjøpte ei mammabukse på HM i en str Mindre enn æ bruke å ha istedet for 36 kjøpt æ 34.. passe perfekt! :) den e litt stretch..
Kanskje det jeg nå også! :-)
Takk for tips! :-)

Strømper sklir ned, og lave bukser detter ned.
Går jo ikke med belter på akkurat.
Kanskje tights fungerer. :)
Gravid tights, eller de svarte joggebuksene med sånn "annen farget brett" fra cubus (De blir som tjukk tights) :P

Gravid tights, eller de svarte joggebuksene med sånn "annen farget brett" fra cubus (De blir som tjukk tights) :p
Takk for tips!
Lønning til uken, så titte litt da! :-)

Hehe, fordel med stor mage! Bare jeg får det over magen så sitter det på ;) Sliter faktisk med en den delen du har over magen på den ene gravidbuksen min begynner å bli for liten, så strammer litt midt på magen nå :P

Fram til nå har jeg brukt tights og jobbebukser, men nå har jeg skaffet meg to gravidbukser. Det som får over magen siger litt om jeg ikke har en stram singlet over. ;)

Her har jeg måtte gi opp gukser helt! har en gravidbukse som jeg har arvet av min søster som hun brukte for 10 år siden og det er den eneste som fungerer. så da er hverdagen tights. super behagelig men føler meg litt "naken" så gode tunikar er godt å ha. Vært å prøvd masse mammabukser men er vist altfor feit over ræva :P

Back
Topp