Bukser...

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Uff, nå begynner buksene å stramme når jeg sitter! De andre gangene jeg har vært gravid, så har jeg ikke trengt mammaklær før rundt uke 18-20.
Jeg bruker for det meste sånne høye bukser med glidelås bak, så kan ikke "jukse" med strikk på knappen heller :P

Vil ikke starte med mammabukser ennå!!! Hvordan går det med buksene deres? ;)

Knappen er oppe for å si det sånn;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe jeg har gitt opp alle bukser med knapper og bruker leggings og sånne jeggings (eller hva det heter:-P) ser jo ut som ola bukser og fortsatt komfortable:-):-)

Hehe jeg har gitt opp alle bukser med knapper og bruker leggings og sånne jeggings (eller hva det heter:p) ser jo ut som ola bukser og fortsatt komfortable:):)

Lurt, jeg får gå til innkjøp av noen sånne! Og noen hverdagskjoler, siden jeg må gå forholdsvis pent kledd på jobb!

Oi. Det var tidlig. Har god plass i buksene her. Nesten bedre enn før :)

Men sikkert lurt med sånne tights som ser ut som jeans med strikk i livet :)

Passer fint enda, men jeg har jo en god del polstring både her og der fra før, så foretrekker bukser som ikke er alt for trange rundt magen. Klarer ikke noe som strammer eller klemmer på magen nå, da blir kvalmen 100 ganger verre, så vurderer å kjøpe ei mammabukse eller to selv om de vanlige passer 0=}

Uff, nå begynner buksene å stramme når jeg sitter! De andre gangene jeg har vært gravid, så har jeg ikke trengt mammaklær før rundt uke 18-20.
Jeg bruker for det meste sånne høye bukser med glidelås bak, så kan ikke "jukse" med strikk på knappen heller :P

Vil ikke starte med mammabukser ennå!!! Hvordan går det med buksene deres? ;)
De med glidelås bak brukte jeg også! Nå bruker jeg mammabukse og sånn deilige bukser med strikk i livet og bena fra Cubus :)

Back
Topp