Bukser

Jeg har kjøpt på h&m. Helt greie, og ikke så dyre. Eneste er at utvalget kanskje ikke er så stort mange steder.... Ellers kan du kjøpe en tights, og legge den strikken foran litt lenger ned på magen. Jeg syns det er så ubehagelig med noe stramt over magen.

Her er det bare h&m som selger gravideklær. Har et par bukser derfra, til jobbbruk. Har også tights fra kappahl, de er ganske høye i livet. På cubus har de også noen tynne " kosebukser" som er behagelig over magen.

Her er det bare h&m som selger gravideklær. Har et par bukser derfra, til jobbbruk. Har også tights fra kappahl, de er ganske høye i livet. På cubus har de også noen tynne " kosebukser" som er behagelig over magen.

Jeg har kjøpt fra H&M og på nettet fra mamalicious.. Problemet med de fra H&M er at de er alt for lange i beina for meg :P

Har kjøpt bukser på H&M, og så var jeg så heldig at jeg arvet masse tøy etter venninna mi. Endel er for stort enda, men kjekt å ha. Der var det mammatights fra H&M, og etter å ha prøvd de så kan mine vanlige tights få ligge i skuffen frem til babyen er født..

Ellos selger også mammatøy, men da må man bestille på nettet.
Jeg liker best å prøve først.

Termin 1.februar 2014

H&M og The GAP (London) har veldig gode mammabukser, i tillegg har eg eit par vanlege som eg bruker hårstrikk til å feste knappen med :p Går veldig fint so lenge eg bruker lange t-skjorter eller tunika til :)

Jeg kjøpte et par fra H&M og et par fra Vero Moda, de har starta med mammaklær de og nå

jeg har enda ikke vært å handlet noe - selv om jeg kunne trengt det lenge..... Er en butikk her i Oslo som heter Svangerskapet.... Der har de mammaklær i store str. Dyrt - men eneste muligheten jeg har :)

Jeg har kjøpt fra H&M og på nettet fra mamalicious.. Problemet med de fra H&M er at de er alt for lange i beina for meg :P

Jeg kjøpte den ankelbuksa i dongeri fra HM, akkurat passe i beina! Kjøpte på nettet jeg da, der er det litt mer utvalg i str!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vero Moda? Hvilken butikk var du innom? En i Oslo??:-) Fant bukse hos HM, men fant ingen gensre. Alle hadde jo striper, og jeg vi ikke ha stripete genser..... Og jeg liker å prøve klærne før jeg kjøper:-)

Jeg fant på Vero Moda på Nordby på Svinesund

Har gått med Vero Moda/ Mamalicious buksa nå noen dager og må si jeg er veldig fornøyd, var litt mer "støtte" i den enn i den fra H&M, og likte at den var bootcut for føler det ser litt bedre ut nå som magen vokser og at man da ikke blir seende ut som et eple med piperenser bein :P

jeg har enda ikke vært å handlet noe - selv om jeg kunne trengt det lenge..... Er en butikk her i Oslo som heter Svangerskapet.... Der har de mammaklær i store str. Dyrt - men eneste muligheten jeg har :)
Jeg var innom Svangerskapet for litt siden og syns bare de hadde små (og kanskje noen vanlige) størrelser der :/

Jeg var innom Svangerskapet for litt siden og syns bare de hadde små (og kanskje noen vanlige) størrelser der :/
Er ikke store utvalget de har der i store str, men de har et par modeller.....

Back
Topp