Bukser til jentebaby

Jellybelly

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Er det bare jeg som sliter med å finne myke, pene og behagelige bukser til jentebaby? Det er jo omtrent bare tights å få kjøpt, jo... Har kjøpt en plysjbukse (sparkebukse) på Name-it, men når jeg var innom H&M, Kappahl og Lindex her forleden, fant jeg bare tights eller de billigste joggebuksene (de av type "ta 2 for 3") Jeg vil kjøpe noe litt søtere enn det, og noe som er behagelig og mykt for en nyfødt skatt. Uten at det behøver å koste skjorta..
Noen tips?

Hva med kapp ahl? Er så mye søtt i newbie, men usikker på hvordan det er med bukser til lille i det merket.

Jeg fant på Name it! Olabukse I mykt stoff :)

Vedlegg

• 1418544505220.jpg
    1418544505220.jpg
    48,6 KB · Visninger: 50
Spørs om jeg må tilbake til Name-it da. Skal ta en titt på nettbutikken deres, for det skranglete bekkenet innbyr ikke akkurat til shoppingrunder. Vurderer også å prøve meg på å sy selv, men noe sier meg at det blir med tanken;)

Har kjøpt noen søte bukser på Barnas Hus i merket Hust&Claire:)

Anbefaler deg å ta en kikk innom nextdirect.com. Vet ikke om de har mange bukser akkurat, men veldig billige klær (type 7 pk. med body til 150 kr.), så du kan jo se om du finner noen der :) bare husk å ikke bestill for mer enn 200 kr i hver pakke siden det er fra utlandet. Frakt er på rundt 25 kr. :)

jeg har kjøpt en 2-pack "fløyelsbukser" i hvit og brun på HM, så har jeg funnet 2 rosa på name it, en sparkebukse og en vanlig :) Så har vi en "dongeri" som over her :)

Jeg har bare kjøpt ullstilongser og strømpisser jeg, i de minste str :P Får ut å handle litt finere tøy med snuppa når hun har kommet :D Men syns også name it har mye fint, og barnas hus og newbie. Har du sjekket knertenogcaroline.no? :)

Synes jeg ser mer fine bukser og slikt til jenter enn til gutter :P hehe :P Har vel kanskje noe med kjønnet man venter og ikke finner det man ønsker :P

Men synes jeg har sett noen fine på Name it... :) Ellers så kommer det nok snart inn noen. Er nok veldig godt utplukket pga jula kanskje??

Jeg har bare kjøpt ullstilongser og strømpisser jeg, i de minste str :P Får ut å handle litt finere tøy med snuppa når hun har kommet :D Men syns også name it har mye fint, og barnas hus og newbie. Har du sjekket knertenogcaroline.no? :)
Nei, der har jeg ikke vært inn og sett. Blir nok surferunde i kveld:) Takk for tips:)

Synes jeg ser mer fine bukser og slikt til jenter enn til gutter :P hehe :P Har vel kanskje noe med kjønnet man venter og ikke finner det man ønsker :P

Men synes jeg har sett noen fine på Name it... :) Ellers så kommer det nok snart inn noen. Er nok veldig godt utplukket pga jula kanskje??
Ja, det kan godt hende. Er kanskje dumt å handle nå uansett. Bør sikkert vente til nyttårssalget. Men er jo ikke sikkert det blir mindre utplukket da heller;)

Back
Topp