Bukser etter fødsel

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Lurer på om dere har noe tips til gode bukser etter fødsel? Magen er ikke så stor lenger, men stor nok til at det er ubehagelig å gå rundt i mine gamle bukser.. Finnes det noen modeller som er fine, og som har litt ekstra plass til magen? [emoji4] Hjelper ikke å gå opp en størrelse heller, for beina er ganske smale ifht magen..

Jeg bruker bukser med høyere liv, og gjerne "ola-tights," som jeg kan stappe mammamagen nedi. :P
(Overskuddshud som nekter å trenes bort. :D)

Andre bukser kjøper jeg med så bred strikk/bredt liv som mulig, av samme grunn. :)

Jeg brukte mammabukser en god stund etter fødsel sist.. ellers går jeg enten i skjørt eller treningstøy

Blir gravidbukser her også! Tenkte å vaske de og legge de bort, men dengang ei.. De vanlige buksene er så ubehagelige! Har prematurbaby, så er litt vanskelig å komme seg på en skikkelig shoppingrunde helt ennå. Tusen takk for tips, da vet jeg at jeg skal gå innom Cubus i alle fall [emoji4][emoji106]

Blir nok å bo i gravidtightsene en stund etterpå og så gå over på vanlige tights. Så er det heldigvis sommer og da blir det maxikjoler for alle penga :)

Hvis du vil ha fine bukser og føler deg ferdig med daffebukser anbefaler jeg fiveunits jolie. Hjemme går jeg mye i ullbukser fra woolland. De er og såpass fine at de passer utenfor husets fire vegger også. De er høye på livet og sitter veldig godt[emoji4] Dyre, men jeg har hatt mine to i snart 5 år og de ser fortsatt som ny ut.

Haremsbuksene til Cubus er fantastiske! :)

Lurer på om dere har noe tips til gode bukser etter fødsel? Magen er ikke så stor lenger, men stor nok til at det er ubehagelig å gå rundt i mine gamle bukser.. Finnes det noen modeller som er fine, og som har litt ekstra plass til magen? [emoji4] Hjelper ikke å gå opp en størrelse heller, for beina er ganske smale ifht magen..
Jeg brukte jeggings fra hm. De ser ut som helt vanlige bukser og sitter fint, men de har strikk i livet så magen får plass

Jeg går foreløpig i gravid-buksene siden de er så myke i skrittet. Tights er uaktuelt og jeg føler meg så slaskete i haremsbukser og joggebukser.

Jeg har akkurat de du lenket til hos Cubus. Fantastiske bukser! Har tre stykker i sort. Brukes til trening og som kosebukse nå, hadde dem på jobb under graviditeten. Eneste buksene jeg brukte de første månedene etter fødselen.

De er fantastisk gode. Myke, strammer ingen steder. og anstendige nok til å vise seg ute i. Har to, og må kjøpe meg noen til.

Jeg brukte mammabukser en god stund etter fødsel sist.. ellers går jeg enten i skjørt eller treningstøy

Tenkte akkurat det samme selv, ellers har for eksempel B-young gode highwaist bukser :)

Back
Topp